منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   اعرف عمر عقلك كام وتعالى قولنا بصرااااااااااااحة (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13210)

amira abdo 10-05-2009 07:39 AM

انا جالي 33

karmen 10-05-2009 07:53 AM

:-o:-o:-o
:-w:-w
:-?:-?:-?
~X(~X(~X(

#-o#-o

:-/:-/:-/

:-s:-s:-s

[-X[-X[-X

لالالالالالالالالالالالال الالالالا
هو ايه ده بقى
متحسسونيش ان انا الوحيده الغبيه اللي فيكم
انا اكتر حاجه جبتها 29
والباقي كله يتراوح بين 23 و 26
بالرغم من انى بجيب دايما في خانة الصح 8 و الغلط 2
او 7 والغلط 3
ازاى بقى يا رامى انت جبت 36
وانت الصح عندك 6 والغلط 4
انا هتجنن
ومع العلم كمان انى بعملها بسرعه جدا وبفتح الدواير بسرعه جدا
قلت يمكن اللى ببطء هو اللى يكون احسن
عملتها بردو ببطء ومفيش فايده
نفس الاسكورز
ميرسي يا مانوللى
بس حسيت انى الوحيده اللى غبيه
كلكم فى التلاتينات اشمعنى انا ^#(^^#(^^#(^

:(:(:(:(:(:(:(

[-([-([-(



:((:((:((:((:((:((:((:((

Silver 10-05-2009 10:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 84075)
لالالالالالالالالالالالال الالالالا
هو ايه ده بقى
متحسسونيش ان انا الوحيده الغبيه اللي فيكم
انا اكتر حاجه جبتها 29
والباقي كله يتراوح بين 23 و 26
بالرغم من انى بجيب دايما في خانة الصح 8 و الغلط 2
او 7 والغلط 3
ازاى بقى يا رامى انت جبت 36
وانت الصح عندك 6 والغلط 4
انا هتجنن
ومع العلم كمان انى بعملها بسرعه جدا وبفتح الدواير بسرعه جدا
قلت يمكن اللى ببطء هو اللى يكون احسن
عملتها بردو ببطء ومفيش فايده
نفس الاسكورز
ميرسي يا مانوللى
بس حسيت انى الوحيده اللى غبيه
كلكم فى التلاتينات اشمعنى انا

ده يابنتى فرق قدراااات ،،،

هو أى حد ولا إيه ؟ !!!

يعنى خلاص بقت واضحة

:P:P:P:P:P:P
;));));));));));));))
8-}8-}8-}8-}8-}8-}
:a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92):

أنا بهزر ... إوعى تصدقى

طب شوفى بقى اللى حصل

كنت بلعبها كمان مرة ،،،،

عشان اجيب سكور عالى "واغيظك"

شوفى الصورة ... وشوفى النتيجة

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وقارنى كده مع الصورة القديمة

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وهتلاقى النتيجة مش واقفة على عدد الأخطاء

أنا مش عارف هما بيحسبوها إزاى ؟!!

:-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/



Silver 10-05-2009 10:24 AM

طب شوفى الصورة دى كمان

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ده يدل أن النتيجة مش على عدد الأخطاء

وهأحاول افهم فكرة اللعبة !!

بالتوفيق للبقية

karmen 10-06-2009 03:53 AM

غرييييييييييييييييبه جدا اللعبه دي
أومال بيحسبوها إزاى يا رامى
يعنى لو حسب البطء أو السرعه
فأنا واثقه انه لأ
لأنى جربت الاتنين وكذا مره
ياللا ربنا يسهل

zizo 97 11-26-2009 12:37 AM

انا 25

أمير الظلام 03-24-2010 02:20 AM

انا والله العظيم جبت 60 وغلاوتكم عندي جبت 60


وشكرا ع الموضوع الجميل ده ......


تقبلوا تحياتي.......


جزاكم الله كل خير.....

karmen 03-24-2010 02:27 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أمير الظلام (المشاركة 136199)
انا والله العظيم جبت 60 وغلاوتكم عندي جبت 60


...

يا واد يا جاااااااااااااااااااااااا اامد
60 مره واحده
لأ كده إسمو إفترى
طب إدينا 10 واللا اي حاجه

أمير الظلام 03-24-2010 03:14 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 136201)
يا واد يا جاااااااااااااااااااااااا اامد
60 مره واحده
لأ كده إسمو إفترى
طب إدينا 10 واللا اي حاجه


خديهم كلهم مفيش حاجه تغلى عليكي
ههههههههههههههههههههههههه هه


الساعة الآن 01:06 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir