![]() |
انا جالي 33
|
:-o:-o:-o :-w:-w :-?:-?:-? ~X(~X(~X( #-o#-o :-/:-/:-/ :-s:-s:-s [-X[-X[-X لالالالالالالالالالالالال الالالالا هو ايه ده بقى متحسسونيش ان انا الوحيده الغبيه اللي فيكم انا اكتر حاجه جبتها 29 والباقي كله يتراوح بين 23 و 26 بالرغم من انى بجيب دايما في خانة الصح 8 و الغلط 2 او 7 والغلط 3 ازاى بقى يا رامى انت جبت 36 وانت الصح عندك 6 والغلط 4 انا هتجنن ومع العلم كمان انى بعملها بسرعه جدا وبفتح الدواير بسرعه جدا قلت يمكن اللى ببطء هو اللى يكون احسن عملتها بردو ببطء ومفيش فايده نفس الاسكورز ميرسي يا مانوللى بس حسيت انى الوحيده اللى غبيه كلكم فى التلاتينات اشمعنى انا ^#(^^#(^^#(^ :(:(:(:(:(:(:( [-([-([-( :((:((:((:((:((:((:((:(( |
اقتباس:
ده يابنتى فرق قدراااات ،،، هو أى حد ولا إيه ؟ !!! يعنى خلاص بقت واضحة :P:P:P:P:P:P ;));));));));));));)) 8-}8-}8-}8-}8-}8-} :a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92): أنا بهزر ... إوعى تصدقى طب شوفى بقى اللى حصل كنت بلعبها كمان مرة ،،،، عشان اجيب سكور عالى "واغيظك" شوفى الصورة ... وشوفى النتيجة [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وقارنى كده مع الصورة القديمة [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وهتلاقى النتيجة مش واقفة على عدد الأخطاء أنا مش عارف هما بيحسبوها إزاى ؟!! :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ |
طب شوفى الصورة دى كمان [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ده يدل أن النتيجة مش على عدد الأخطاء وهأحاول افهم فكرة اللعبة !! بالتوفيق للبقية |
غرييييييييييييييييبه جدا اللعبه دي
أومال بيحسبوها إزاى يا رامى يعنى لو حسب البطء أو السرعه فأنا واثقه انه لأ لأنى جربت الاتنين وكذا مره ياللا ربنا يسهل |
انا 25
|
انا والله العظيم جبت 60 وغلاوتكم عندي جبت 60
وشكرا ع الموضوع الجميل ده ...... تقبلوا تحياتي....... جزاكم الله كل خير..... |
اقتباس:
60 مره واحده لأ كده إسمو إفترى طب إدينا 10 واللا اي حاجه |
اقتباس:
خديهم كلهم مفيش حاجه تغلى عليكي ههههههههههههههههههههههههه هه |
| الساعة الآن 01:06 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir