منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   إضحك على إسمك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13259)

karmen 10-05-2009 06:29 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة prince of alex (المشاركة 83796)
والله مفهمتش اسمي

أحمد ---> كله بالفراش امدد
أعتقد يا احمد ان قصدهم
انك تفضل نايم في السرير علطول
هههههههههههههههههههه
معرفش بقى

karmen 10-05-2009 06:31 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 83991)
اسامه ---> يخفي حبه و هيامه

طب هو فين

إسأل نفسك يا معلم هو فين؟؟

;););)



وانا ايه عرفنى؟؟

:-??:-??:-??

8->8->


b-(b-(

karmen 10-05-2009 06:34 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tafa (المشاركة 84004)
مصطفى ---> هالولد قضى و يبيله دوا


بس يعنى ايه ده
[-o<
:-??

:((

هههههههههههههههههههههه
والله يا تافا معرفش
بس حسب ما حاولت افسرها
معناها انك خلاص مفيش أمل في النجاه يا دكتور
ولازملك الدوا ضروري
ولكن
لا تأخذ الدواء
الدواء فيه سم قاتل
ههههههههههههههههههههههههه ه

karmen 10-05-2009 06:36 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اوس الواثق (المشاركة 84012)
اسامه ---> يخفي حبه و هيامه
مافي احلي من الاخفاء هههههههههههههه

ليه بس كده يا اوس
والله مافى احلى من الصراحه
دي الصراحه راحه يا عيني وانت......................
ههههههههههههههههههههههههه هههه
اعترف بكل حبك وهيامك متخفيش حاجه

karmen 10-05-2009 06:37 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amira abdo (المشاركة 84017)
انا زعلانه منك ياكارمن هو فيم اسمي اميره انا اسمي سهل يعني بس ميرسي ع الموضوع مع اني مفهمتش تلت ارباعه هههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههه ه
والله يا أميره وانا كمان مفهمتش حاجه
ههههههههههههههههههه
معلش بقى خيرها في غيرها
وغيرها ان شاء الله يكون فيه أميره

admin 10-05-2009 11:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 84194)
إسأل نفسك يا معلم هو فين؟؟

;););)



وانا ايه عرفنى؟؟

:-??:-??:-??

8->8->


b-(b-(




نسئل ونشوف

:-ss:-ss:-ss

karmen 10-08-2009 11:57 AM

هاه
سألت واللا لسه؟؟
:>:>:>;);)

admin 10-08-2009 10:24 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 85587)
هاه
سألت واللا لسه؟؟
:>:>:>;);)


والله سالت بس مش عاوز يرد عاليا


:d:d

karmen 10-09-2009 01:26 AM

مين اللى مش عاوز يرد عليك
احنا بنقول اسأل نفسك
آهااااااااااا
يمكن تقصد قلبك هو اللى مش عاوز يرد عليك
:-?:-?:-?:-?


الساعة الآن 12:34 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir