منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي تطوير المواقع والمنتديات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   واجهة موقع مجانية psd للتحميل !! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=1396)

عبدالرحمن 03-31-2008 12:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة A7SAS (المشاركة 5390)
تسلم لي يالغالي وانا والله تعبتك معاي بالمره



بس فيه مشكلة بالملف

وهذي الصورة لتوضيح

فديتك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وعساك على القوة اخوي


عبدالرحمن


اخى ياريت تفك الضغط ببرنامج winZip وليس Rar

او ممكن يكون البرنامج اصدار قديم

ممكن تحمل برنامج الضغط [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وان شاء الله تتزبط معاك

تقبل تحياتى

A7SAS 03-31-2008 12:37 PM

نفس المشكلة يالغالي

لو ترفع المجلد على صيغة Rar
يكون احسن لا هنت يالغالي

عبدالرحمن 03-31-2008 12:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة A7SAS (المشاركة 5405)
نفس المشكلة يالغالي

لو ترفع المجلد على صيغة Rar
يكون احسن لا هنت يالغالي


اتفضل

حمل الملف بصيغة WinRar >>> [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وبرنامج فك الضغط [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

A7SAS 03-31-2008 06:19 PM

تسلم لي يالغالي يا عبدالرحمن
وعساك على القوة

وسلمت يمناك وجعله في ميزان حسناتك

ابدع وانلت الاعجاب

وانتظر الواجهه من ايدينك على الواحد من المواقع

عبدالرحمن 03-31-2008 06:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة A7SAS (المشاركة 5422)
تسلم لي يالغالي يا عبدالرحمن
وعساك على القوة

وسلمت يمناك وجعله في ميزان حسناتك

ابدع وانلت الاعجاب

وانتظر الواجهه من ايدينك على الواحد من المواقع


شكرا على المرور تقبل تحياتى

THE KING 04-14-2008 10:11 AM

تسلم ايدك على الموضوع الجميل وانا نفسي اتعلم فى عالم التصميم


الساعة الآن 12:53 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir