![]() |
اقتباس:
اخى ياريت تفك الضغط ببرنامج winZip وليس Rar او ممكن يكون البرنامج اصدار قديم ممكن تحمل برنامج الضغط [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وان شاء الله تتزبط معاك تقبل تحياتى |
نفس المشكلة يالغالي
لو ترفع المجلد على صيغة Rar يكون احسن لا هنت يالغالي |
اقتباس:
اتفضل حمل الملف بصيغة WinRar >>> [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وبرنامج فك الضغط [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
تسلم لي يالغالي يا عبدالرحمن
وعساك على القوة وسلمت يمناك وجعله في ميزان حسناتك ابدع وانلت الاعجاب وانتظر الواجهه من ايدينك على الواحد من المواقع |
اقتباس:
شكرا على المرور تقبل تحياتى |
تسلم ايدك على الموضوع الجميل وانا نفسي اتعلم فى عالم التصميم
|
| الساعة الآن 12:53 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir