![]() |
افتح قلبك للأنسان الذي
يأخذ من ابتسامته ويرسمها على وجهك يقرأ عينيك قبل لسانك يصدقك بينما كل الناس تكذبك معاكوا ان الاب والام هما اقرب ناس بس على فكره فيه اصحاب واصدقاء بجد ممكن تتكلم معاهم وتلاقى انك ممكن تتاتمنهم وتحكيلهم على كل حاجه |
صدقنى بقى ياهيما الصديق اللى بتقول عليه دة مش موجود أو وجوده ناااااااااااااااااااااااا ااادر جدا لو حظك وقعك فيه اوعى تضيعه من ايديك |
الحمد لله انى لاقيت بقى الصديق ده الحمد لله بجد انا بحمد ربنا فعلا انى ادالى ناس بعزهم جدا جدا
|
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
افتح قلبك للأنسان الذي
يغار من الدمعة إن لامست خديك يوجهك إن ضللت الطريق يراك عظيما وقادرا عندما ترى نفسك فاشلا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بجدفعلا الاصدقاء نادرين جدا بس موجودين واكيديادبدوبايه انالقيتهم وانتى عارفه ربنا يجعلها خيرعليا واكون خير عليها توبيك هايل يادبدوبايه |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] افتح قلبك للأنسان الذي يغار من الدمعة إن لامست خديك يوجهك إن ضللت الطريق يراك عظيما وقادرا عندما ترى نفسك فاشلا |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] حبيبتي دبدوبه كلماتك جداا حلووه يسلم طرحك المميز.: |
| الساعة الآن 07:46 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir