منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   افتح قلبك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14732)

golden man 11-29-2009 05:01 AM

افتح قلبك للأنسان الذي

يأخذ من ابتسامته ويرسمها على وجهك


يقرأ عينيك قبل لسانك

يصدقك بينما كل الناس تكذبك






معاكوا ان الاب والام هما اقرب ناس
بس على فكره فيه اصحاب واصدقاء بجد ممكن تتكلم معاهم وتلاقى انك ممكن تتاتمنهم وتحكيلهم على كل حاجه

دبدوباية 11-29-2009 05:25 AM

صدقنى بقى ياهيما الصديق اللى بتقول عليه دة مش موجود
أو وجوده ناااااااااااااااااااااااا ااادر جدا
لو حظك وقعك فيه اوعى تضيعه من ايديك

golden man 11-29-2009 10:58 AM

الحمد لله انى لاقيت بقى الصديق ده الحمد لله بجد انا بحمد ربنا فعلا انى ادالى ناس بعزهم جدا جدا

دبدوباية 03-09-2010 11:18 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

lost love 03-09-2010 12:43 PM

افتح قلبك للأنسان الذي


يغار من الدمعة إن لامست خديك



يوجهك إن ضللت الطريق




يراك عظيما وقادرا عندما ترى نفسك فاشلا





[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


بجدفعلا الاصدقاء نادرين جدا بس موجودين
واكيديادبدوبايه انالقيتهم وانتى عارفه
ربنا يجعلها خيرعليا واكون خير عليها
توبيك هايل يادبدوبايه

mody eljoker 03-11-2010 12:11 PM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]





افتح قلبك للأنسان الذي


يغار من الدمعة إن لامست خديك


يوجهك إن ضللت الطريق




يراك عظيما وقادرا عندما ترى نفسك فاشلا

THE STAR 03-16-2010 08:02 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

حبيبتي دبدوبه
كلماتك جداا حلووه
يسلم طرحك المميز.:


الساعة الآن 07:46 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir