منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   فى جنازة الحب (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14775)

THE STAR 03-16-2010 04:57 AM

في جنازة الحب
لاشئ سوى تجرع كأس الالم
من يد تمنيت يوما ان تخفف عنك المك..

دبدوباية 03-16-2010 06:39 AM

مشكورة ستار على مرورك نورتى الموضوع ياقمر

karmen 03-16-2010 07:54 AM

فى جنازة الحب


تسقط دموعك أمام أحبتك .. دون أن يروها!!

karmen 03-16-2010 08:00 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly (المشاركة 99768)
فى جنازة الحب




تكتشف أن سحر العيون غير قادر على تحريك إحساس من تتمناهم .. فتموت نظراتك مختنقة بأسمى أنواع العاطفة !!


بجد مواضيعك كلها تحفة ومؤثرة جدا


وحياتك يا ميمو أول ما قريت الموضوع وقبل ما أقرا الردود
وأنا قلت هي دي بالظبط اللي لو مانوللي ردت هتكون أكيد إختارتها
أصل كل يبكي على ليلاه
وكل جمله مكتوبه بصراحه يا دبدوبه جايه لكل واحد فينا عالجرح مع إختلاف نوع الجرح
تسلمي


الساعة الآن 04:41 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir