منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   فيلم المنتدي [ البطاقه لا تزال في جيبي ] [ بالصــور ] (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15087)

احمدينيو 12-04-2009 04:23 AM

ربنا يخليكي يابوس بوس وشكرا على مرورك الجميل ده
منوووووراني والله

لمحه حب 12-04-2009 04:47 AM

يعطيك العافيه توبيك اكتر من رائع

احمدينيو 12-04-2009 04:59 AM

تسلم ايدك
مرورك هو اللي اكتر من رائع

Silver 12-04-2009 06:11 AM

الله عليك يا أحمد

الموضوع ده من الكتاب بجد

اللهم اهدى شباب وبنات المسلمين

جزاك الله عنا خير الجزاء يا أحمد

ولازم نقيم الموضوع ده

منتظرين جديدك

5/5

karmen 12-04-2009 07:43 AM

فعلا يا أحمدينيو موضوع راااااااااااااااااااااااا اائع
جزاك الله عنه خير الجزاء
اللهم اهدى شباب المسلمين
ربنا يجعل الموضوع ده سبب في هداية الكثيرين
أبدعت يا احمد في الموضوع ده

احمدينيو 12-05-2009 01:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver (المشاركة 102383)
الله عليك يا أحمد


الموضوع ده من الكتاب بجد

اللهم اهدى شباب وبنات المسلمين

جزاك الله عنا خير الجزاء يا أحمد

ولازم نقيم الموضوع ده

منتظرين جديدك

5/5

آمين يارب
تسلم يا سيلفر
بجد منورني والله

احمدينيو 12-05-2009 01:31 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 102427)
فعلا يا أحمدينيو موضوع راااااااااااااااااااااااا اائع
جزاك الله عنه خير الجزاء
اللهم اهدى شباب المسلمين
ربنا يجعل الموضوع ده سبب في هداية الكثيرين
أبدعت يا احمد في الموضوع ده

امين يارب
تسلمي ياكارمن
منووووووراني ولله

mody eljoker 12-16-2009 01:36 PM

الله عليك فعلا الموضوع اكثر من رائع والقصة بتحكى واقع يعيش فيه معظم الشباب

الان ولا ينتبهون الا بعد وقوع المحظور

وكما قال القائل( الناس فى غفلة اذا ماتوا انتبهوا)

مرور الكرام 12-17-2009 01:34 AM

ما شاء الله موضوع راااااااااااااااااااااااا اائع فعلا

وهو في ميزان حسناتك فقد جددت ايماننا وزدت حسناتنا وقويت همتنا باذن الله تعالى الى ان نكون مسلمين حقا لا مسلمين بطاقة

احمدينيو 12-18-2009 06:05 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mody eljoker (المشاركة 109025)
الله عليك فعلا الموضوع اكثر من رائع والقصة بتحكى واقع يعيش فيه معظم الشباب


الان ولا ينتبهون الا بعد وقوع المحظور

وكما قال القائل( الناس فى غفلة اذا ماتوا انتبهوا)


فعلا يامودي معاك حق
تسلم على اضافتك الجميله
وعلى مرورك الجميل


الساعة الآن 08:47 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir