منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   بتحبها؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15472)

الفرعون العاشق 12-13-2009 02:23 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 106766)
قول لها يا نفسى ان كنتى تحبين الله فلا تعذبينى


باغضابه


اتركها اخى فمن ترك شيئا لله "خوفا


وحبا"عوضه الله خيرا منه

شكرا لمرورك كارمن

المحاسب 12-14-2009 12:10 AM

موضوع فى غايه الاهميه
بس اللى يحس بقى باهميته
تسلم ايدك يا باشاااا


الساعة الآن 11:00 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir