منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   احبها اااااااه اتجوزها لااااااااااا هو انا مهبول (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16228)

THE STAR 12-24-2009 10:41 PM

هههههههههههههههههه
بصي يا اميره المفيد بيقوول
ان التعميم غلط
يعني نقوول معظمهم بيفكرو بالطريقه دي
انا معااكي صراحه
ومع بوسبوس ان الحب بقى شئ ناادر قوي
ولو لقينااه نبقى ناس محظوظين
والحب مش محط خجل لانه مش غلط
لكن .. مش كل الحب
الحب الطااهر بس هوه اللي منخجلش منو

اميره اهنأكي على موضوعك
احبك بقدر طهارتك وروعه احساسك

amira abdo 12-24-2009 11:05 PM

ميرسي ياقمر علي مرورك وعندك حق فعلا منوراني ياقمر

admin 12-25-2009 02:38 AM

الحب معانٍ ساميهـ وفن لا يستطيع اتقانه الا ذوي القلوب الطاهرهـ

amira abdo 12-25-2009 03:03 AM

ميرسي يابوس علي مرورك يارب يكون الموضوع عجبك


الساعة الآن 06:09 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir