منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   شاب دخل السوبر ماركت انظرو ماذا حدث؟.. حاجه تقطع القلب (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16874)

لمحه حب 01-10-2010 08:20 PM

ههههههههههههههههههههههههه هه
بجد لسه مش مستوعبه حته العجوز الي المفروض يكون في قلبهم رحمه يعملو كدا طيب كانت اخدت على قدهاا يعطيك العافيه وربنا يعوضه ويتعلم الدنيا بتعلم

الفرعون العاشق 01-10-2010 11:25 PM

هههههههههههههه
يا عينى على الصبر

ahmed.dodo 01-29-2010 10:48 AM

ده كله علشان نتعلم بس من الدنيا

ايلول 02-01-2010 06:47 PM

ههههههههههههههههههههه
يعيش وياخد غيرهااااااااااا

* بنـت الاسـلام * 02-01-2010 08:51 PM


أولا ميرسي على الموضوع الجميل
فعلا هاي المرأه خبيثه وذكيه
وبتلعب بالمشاعر لعب محصلش


تانيا بدي ارد على الأخ سلفر على رده


اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver (المشاركة 117214)
حسبي الله ونعم الوكيل


هنقول ايه بقى ؟!!

كيد النسا







طبعا كيد نسا يا كاره المرأه
خلي بالك وانت ماشي بالشارع لتقوم توقع بحفره
من كيد النسا

خلي بالك من نفسيك
كيد النسا ملهوش أمان

هههههههههه


ahmed.dodo 02-05-2010 10:09 PM

هههههههههههههههه
كيد النسا على الكل غير رامى وانا عارف كده
بس خاف برضو يا رامى منهم


bbnn 02-28-2010 04:03 AM

ههههههههههههههههههه
علشان يتعلم انى الدنيا ملهاش امان

lost love 02-28-2010 04:40 AM

صحيح اللى يعيش ياما يشوف
ودى يمكن تكون اقل حاجه
ربنايسترعلينا بقى
ميرسى احمد للموضوع


الساعة الآن 02:09 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir