![]() |
فكرة جميلة اوى
علشان لو غيرنا التوقيع ممكن نعرف نجيبه تانى لان انا في صور كتير بتوه منى ميرسي ليك احمد عالفكرة الرائعةد [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
I promis you some day i'll put our chip in the oution and disappear for ever [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ده كان توقيعي الثاني في المنتدى وكان كادو من صديقتي المقربه جداا فققرت احطو في توقيعي ... كمان لانو عجبني قوووي وووبس |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] لا إله إلا الله .... محمد رسول الله [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
قال "ابن القيم" رحمه الله عن "الصلاه" ~ الصلاة : جلبة للرزق . حافظة للصحة دافعة للأذى ، طاردة للأدواء ، مقوية للقلب ، مبيضة للوجه ، مفرحة للنفس ، مذهبة للكسل ، منشطة للجوارح ، ممدة للقوى ، شارحة للصدر، مغذية للروح ، منورة للقلب ، حافظة للنعمة ، دافعة للنقمة ، جالبة للبركة, مبعدة من الشيطان...~ |
| الساعة الآن 09:52 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir