منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ايه الاغنيه اللى بتفكرك بأكبر حب ؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=17569)

yousef eldeep 01-22-2010 05:08 AM

ياجامد يادودو يابتاع الافكار الجامدة يامعلم
اغنية بحبك وحشتيني لحسين الجاسمي
تقبل مني مروري

dodash 01-22-2010 02:19 PM

أنا بقى هختار أغنية عزيزة عندى وهى بتفكرنى بحب من نوع خاص حبى لأخويا رحمه الله وهى أغنية أعز الناس لعبد الحليم حافظ لأنها فعلا بتفكرنى بأعز الناس:((

ahmed.dodo 01-29-2010 10:27 AM

خلاص المنتدى ما بقاش فيه حد بيسمع اغانى حب ولا ما فيش حد بيحب

nada minnie 01-29-2010 12:59 PM

وفيه كمان اغنيه مجدى سعد(بعد اللى ما بينا)

بعد اللى ما بينا يا حبيبى ده يبقى حالنا والليالى تهون علينا كل ده
ايه اللى جرالنا ليه عاندنا وفين وصلنا ده احنا فى الأخر
حبايب مش كده

خسرنا كل حاجه ليه وضاعت احلى حاجه ليه
حرام دى تكون نهايه حبناااااا
وليه القسوه زادت ليه وليه القصه ضاعت ليه
معقول تكون دى حكايه عمرنا


manolly 02-06-2010 12:24 AM

مقدرش اقول ل سومة

الفرعون العاشق 02-06-2010 01:14 AM

كتر خيرى
شرين

لمحه حب 02-06-2010 03:36 AM

بعترف عمرو دياب

بعترف قدام عينيك من النهارده




انا عمري ليك

سيبني احبك يا حبيبي

وانسى روحي بين ايديك

هو ده اللي حلمت بيه

ضحكته نظرة عينيه

يا حبيبي وانت جنبي

تفتكر انا هعمل ايه

يا حبيب قلبي الوحيد

هات ايديك نبعد بعيد

كل ماعيونك تاخدني

يتولد احساس جديد

هو ده اللي حلمت بيه

ضحكته نظرة عينيه

يا حبيبي وانت جنبي

تفتكر انا هعمل ايه

هو ده اللي حلمت بيه

ضحكته نظرة عينيه

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وخليك فاكرني


خليك فاكرني
ياللى بجمالك
وبعيونك دول آسرني
خليك فاكرني
وان حس قلبك يوم بقلبى
ابقي زورني
خليك فاكرني
ياللى بجمالك
وبعيونك دول آسرني
خليك فاكرني
وان حس قلبك يوم بقلبى
ابقي زورني
دا أنت في عينيه
كل اللي ليه
فرحة شبابي بالدنيا ديه
دا أنت في عينيه
كل اللي ليه
فرحة شبابي بالدنيا ديه
اول ماشفتك
لمست قلبي بنظرة واحدة
نسيت جراحه
لقيتك انت اجمل حكايه حب
نسيتي اللى راحه
ماتغيبش عني
وخلي قلبك لو ناديته يجيلي تاني
الحب كله عمر مر معاك ثواني
دا أنت في عينيه
كل اللي ليه
فرحه شبابي بالدنيا ديه
خليك فاكرني
ياللى بجمالك
وبعيونك دول آسرني
خليك فاكرني
وان حس قلبك يوم بقلبى
ابقي زورني
دا أنت في عينيه
كل اللي ليه
فرحة شبابي بالدنيا ديه
خليك فاكرني

الفرعون العاشق 02-06-2010 09:34 PM

ايه الاغانى الجامده دى لمحه

فاكر زمان

رامى صبرى

bbnn 02-28-2010 03:59 AM

اغنيه ساموزين ( بحلم بيك)

lost love 03-04-2010 02:48 AM

مش بعيد الدنيا تجمع بنا تانى
مش بعيد يضحك لنا بكره زمانى


الساعة الآن 06:21 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir