منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   صوره لاعدام تمساح (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18195)

yousef eldeep 01-27-2010 04:59 AM

هتلاقي النتيجة بتاعة الامتحانات طلعت
وجاب اصفار فحبوا يعملوة عبرة للجميع
ههههههههههه
شكرا ليكي ياريم
تقبلي مني جزيل الشكر والاحترام
تقبلي مني مروري

lost love 01-27-2010 04:59 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bosbos love (المشاركة 125052)
شكلة مرعب

تسلمى يا لوست على الصورة

مش مرعب ولاحاجه يابوسى داعلشان
انتى اللى قلبك خفيف بس تسلمى ياقمرتى

lost love 01-27-2010 05:01 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yousef eldeep (المشاركة 125063)
هتلاقي النتيجة بتاعة الامتحانات طلعت

وجاب اصفار فحبوا يعملوة عبرة للجميع
ههههههههههه
شكرا ليكي ياريم
تقبلي مني جزيل الشكر والاحترام
تقبلي مني مروري


ايه بس يايوسف داحنا داخلين على ظهور النتيجه
استبشرلنا خير ياعم ربنا يلطف بينا بقى


الساعة الآن 08:48 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir