منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدى الجرافيك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=67)
-   -   تعلم اول 3 اساسيات بالفوتوشوب (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18414)

* بنـت الاسـلام * 01-29-2010 09:42 AM

العفو
شكرا لمروركن
تحيتي

gogodone 01-29-2010 10:17 AM

شكرا لكى يلا خشى فى التقيل
وبالتوفيق

prince of alex 02-13-2010 05:25 PM

طيب الصور مش واضحة !!!

* بنـت الاسـلام * 02-13-2010 05:33 PM

الصور مش واضحه علشان الماجيك لسا في اشياء مش مظبوطه
لما تتضبط هيبان كل شيء
ان شاء الله

prince of alex 02-13-2010 05:47 PM

& waiting

العصفوره الصغيره 05-24-2010 07:38 AM

تسلمي ياقمر يعطيك العافيه بصراحه حاولت اتعلم كتير بس فشلت مع مرتبه الشرف

* بنـت الاسـلام * 06-22-2010 11:48 PM

اختي عصفورة المنتدى
مفيش حاجه اسمها فشلت
احنا لازم نثابر لغاية ما نوصل لهدفنا المطلوب
حاولي تاني ومش حتخسري باذن الله
وأي حاجه عاوزه تفهميها انا موجوده بأذن الله


الساعة الآن 12:41 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir