منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدى الجرافيك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=67)
-   -   تعليم الفوتوشوب فيديو (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18882)

gogodone 02-17-2010 01:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لمحه حب (المشاركة 129214)
بجد تسلم انا كدا حبقي انفسك وانت حر اصل نفسي اتعلم ومش عارفه انتظروني حعمل البدع يعطيك العافيه

انا اكون سعيد بالمنافسه
ان شاء الله هتتعلمى بسرعه انت ذكيه ونشيطه
ربنا يوفقك


* بنـت الاسـلام * 02-17-2010 03:06 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لمحه حب (المشاركة 129214)
بجد تسلم انا كدا حبقي انفسك وانت حر اصل نفسي اتعلم ومش عارفه انتظروني حعمل البدع يعطيك العافيه

يلا بقى ورينا شطارتك
احنا مستنينك

تحياتي

gogodone 02-17-2010 12:27 PM

5-التعامل مع الطبقات
layers

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



* بنـت الاسـلام * 02-17-2010 05:56 PM

خيووو الله يعطيك العافيه
وانا بنتظر لغاية ما تنتهي بالشرح عن الادوات
علشان نبتدي نعمل دروس عاديه للتصاميم
والحاجات دي
علشان ما نخلط الحابل بالنابل

gogodone 02-18-2010 12:04 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة * بنـت الاسـلام * (المشاركة 129337)
خيووو الله يعطيك العافيه
وانا بنتظر لغاية ما تنتهي بالشرح عن الادوات
علشان نبتدي نعمل دروس عاديه للتصاميم
والحاجات دي
علشان ما نخلط الحابل بالنابل

شكرا ليكى مشرفتنا الغاليه على التعاون
ان شاء الله هنتهى من الشرح
قريبا
بس احنا بنوضح الادوات للناس اللى عايزه تتعلم
البرنامج لاول مره

* بنـت الاسـلام * 02-19-2010 06:31 AM

انا عارفه
علشان كده
لما تنتهي من الادوات قولي
علشان نبتدي نعمل دروس
ان شاء الله
تحيتي

prince of alex 04-23-2010 02:31 AM

waiting

جيلالي 09-28-2010 12:16 AM

لايعني هدا شيء

والجزائر هي ككاس العالم


الساعة الآن 09:40 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir