منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   مــــــن اول شخص يخطر ببالك في وحدتك ..؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=19426)

ايلول 03-01-2010 08:48 AM

بصراحه يا جماعه انا مش هنكر
ان اول شخص بيجى فى بالى
هو
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*ايه زهقتوا ولا لسه
*
*
*
*
*
*
*
طيب طيب
خلاص خلاص
هقولا
محدش يضرب
استنوا

هو زوجى واولادى

ربنا يخليهم لى ويبارك لى فيهم يارب

ادعولنا بقه

lost love 03-01-2010 02:03 PM

ربنا يخليهملك يارب ويباركلك فيهم
ويجعلهم من الصالحين ان شاء الله

لمحه حب 03-01-2010 02:38 PM

اكيد طبعا اعز انسان وتؤام روحي
يعطيك العافيه على التوبيك

lost love 03-02-2010 11:13 AM

اهلا بيكى لمحه نورتى التوبيك كله

المحاسب 03-03-2010 12:51 AM

والدى ووالدتى

lost love 03-03-2010 01:38 AM

ربنا يحفظهملك يارب
ويخليهملك ويخليك ليهم


الساعة الآن 04:58 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir