![]() |
ونعم بالله يامنوللى يابنتى
|
ياخونا كده الصبر مفتاح 13 مش مفتاح الفرج يا جدعان يانهار اوسد يا جدعان يا سبحان الله فعلا الانسان زي البني ادم و الله لما بيتوفي بيموت و انا لله و انا اليه راجعون |
ايه بس يابيكهام فى ايه مالك
لسه بردو مهيس ياحول الله |
| الساعة الآن 02:15 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir