منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   دليل ان الصبرمفتاح الفرج (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=19544)

lost love 03-13-2010 08:38 AM

ونعم بالله يامنوللى يابنتى

beckham 03-13-2010 09:13 AM

ياخونا كده الصبر مفتاح 13 مش مفتاح الفرج يا جدعان
يانهار اوسد يا جدعان
يا سبحان الله
فعلا الانسان زي البني ادم و الله لما بيتوفي بيموت
و انا لله و انا اليه راجعون

lost love 03-13-2010 08:24 PM

ايه بس يابيكهام فى ايه مالك
لسه بردو مهيس ياحول الله


الساعة الآن 02:15 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir