منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   أكله غريبه جداً بس جميله جداً ياريت كلكوا تجربوها (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=19804)

karmen 03-21-2010 09:20 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أمير الظلام (المشاركة 135222)
يا كارمن انتي قرفتي من صرصار احنا نعمل ايه مع الفيران طيب
تاني مره لو فيه اكله تاني قولي من البدايه عشان نبقى جاهزين للصدمه الي هتحصل

عشان انا كنت بآكل وسبت الاكل ومشيت ربنا يسامحك

هههههههههههههههههه
معلش يا أمير وأنا أعرف منين بس انك كنت بتاكل
ما انت لو كنت عرفتني كنت نبهتك
ههههههههههههههه
تعيش وتااااااكل غيرها


eltohamy 03-26-2010 11:18 PM

ايه الكلام والاكله دى


لا حلال عليكى

karmen 03-27-2010 05:44 AM

لا يا عم حلال عليه ايه
حد قالك اني جعانه
انا شبعانه الحمد لله
ميرسي يا تهامي على مرورك


الساعة الآن 10:26 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir