منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   تخيل إن معاك طاقية الإخفا وعيش بقى وقوللي هتعمل إيه؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=19820)

lost love 03-24-2010 10:02 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المحاسب (المشاركة 135640)
هحاول بقدر امكانى اسعد الاخرين بيها واحاول كمان ازيل الشر وانشر الخير بين الناس


انا بائيدوجه النظردى بس بزودكمان عليا

انى هاخد الفلوس مالناس اللى مش محتاجينها

واديها للى يستهلوها اوى يعنى

ولواقدر اشيل ناس من مناصب مش يستحقوها

وبيستغلوها استغلال خطا

واروح لكل واحد بقى اقوله

* العلبه دى فيها اييييييييييييييييييييه ههههههه*

ahmed.dodo 03-28-2010 08:37 PM

انا عن نفسي هحاول اغير من النظام شويه واشوف الدنيا فيها ايه من ورانا وبعد كده اسافر واروح اشوف اسرار النووى علشان اخلي البلد دى تتطور شويه
ونعدى بقي واشوف العالم التانى بيفكر ازاى واجى بقي اروشن هنا بس انا عارف انى هتبقي اخرتى وحشه لو عملت كده



الساعة الآن 01:43 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir