![]() |
تم تحرير الكلام "الفاظ تعصبيه وسب فى جمهور الزمالك" |
انا فخور انى زملكاوى
وعمر الزمالك ما حط راس اى حد فى الطين كل الزملكاوية بيحبوا تراب نادى الزمالك النادى الملكى المصرى |
انتوا كلكم بتفكروا فى الاهلى والزمالك بس انا غركم وانا مع الحق حرس الحدود هو النجم هو صح ان الاهلى اخد الدورى كتير والزمالك اخد الكاس السنة اللفاتت بس حرس الحدود تألق السنادى واخدالكاس ملحوظة/انا زمهدرانى
|
ياهيمه الكلام ده مش مظبوط وبعدين الزمالك حاله لايسر عدو ولا حبيب بس ياباشا الاهلى نادى القرن بالارقام والبطولات |
شكرا على الموضوع نادى الزالك نادى كبير وعريق واى نادى فى العالم مر بالمحنه دى واللى ممرش اكيد هيجى يوم ويمر بالمحنه دى اتمنى رجوع نادى الزمالك الى ماكان فى الماضى واكتر |
ومين اللي قال كدة ان شاء الله
طبعا كل ده كلام غلط مع احترامي ليكوا كلكم بس طبعا الزمالك لا يستحق هذا اللقب فريق واحد وواحد فقط يستحقها....... طبعا عارفينه........................الأهلــــــــي |
مع احترامى للجميع
انتظرو عاصفة الزمالك المدمرة من جديد مع بداية موسم جديد ولا الكل نسى مين هى عاصفة الزمالك الى كانت بتركن الكل وتبيدو انا فخور انى زملكاوى النادى الملكى المصرى |
ههههههههههههههههههه
متقوموا تتخانقوا أحسن لالالالالالالالالالا احنا عاوزين دم ايه يا جماعه متصلوا على النبى الزمالك والأهلى واحد المهم انهم فرق مصريه وفى النهايه المهم نقول أنا بشجع مصر بس برضو الأهلى نادى القرن :a (92)::a (92)::a (92)::a (92)::a (92): |
محنى قلنا بقى مرة
الدنيا مبتفضلشى على حلها واحنا اعتبرنا الزمالك فى فترة استرخاء وقلنا نسبها للاهلى وبرضة هنقول انتظرو عاصفة الزمالك من جديد |
الزمالك بطل القرن الاوغندي
|
| الساعة الآن 08:05 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir