| karmen |
03-21-2010 09:12 PM |
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yousef eldeep
(المشاركة 134311)
انا a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a
متخفيش ياكارمن دي ضحكة متقطعة بسي بالوزن التقيل علي وزن a
هههههههههههههههههه
تقبلي مني مروري
|
طب ياريت تضحكلنا ضحكه كده على وزن b نشوف هتكون عامله إزاي
|
| karmen |
03-21-2010 09:14 PM |
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أمير الظلام
(المشاركة 135220)
انا عرفت فايده واحده بس من موضوع ال a ده.....
ان حرف ال a ده ليه فوائد كتيره ولا a ???????
هههههههههههههههههههههههه
|
طب تمام طالما عجبك وإستفدت منه
هيكون فيه مواضيع تانيه كتييير عن ال b و c و d وكلووووووووووووووا
عشان متقولش حومتك من حاجه يا أمير
|
| karmen |
03-21-2010 09:15 PM |
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin
(المشاركة 135248)
تعرفى انا ممكن اعمل فيكى a
|
يا ترى a ؟؟
مستنيه أعرف والله يا أس أس هتعمل a ؟؟
|
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir