منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   الموضوع ده بيتكلم عن إيه !!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=19833)

karmen 03-21-2010 09:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yousef eldeep (المشاركة 134311)
انا a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a

متخفيش ياكارمن دي ضحكة متقطعة بسي بالوزن التقيل علي وزن a
هههههههههههههههههه

تقبلي مني مروري


طب ياريت تضحكلنا ضحكه كده على وزن b نشوف هتكون عامله إزاي

karmen 03-21-2010 09:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أمير الظلام (المشاركة 135220)
انا عرفت فايده واحده بس من موضوع ال a ده.....

ان حرف ال a ده ليه فوائد كتيره ولا a ???????
هههههههههههههههههههههههه

طب تمام طالما عجبك وإستفدت منه
هيكون فيه مواضيع تانيه كتييير عن ال b و c و d وكلووووووووووووووا
عشان متقولش حومتك من حاجه يا أمير

karmen 03-21-2010 09:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 135248)
تعرفى انا ممكن اعمل فيكى a

يا ترى a ؟؟
مستنيه أعرف والله يا أس أس هتعمل a ؟؟


الساعة الآن 11:25 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir