منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   فتاه حاصله على بكارلوريوس تجاره 98 ههههه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=19838)

الفرعون العاشق 03-15-2010 10:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المحاسب (المشاركة 134051)
ههههههههههه
تجاره تجاره يا عاشق
بجد اكتر من رائع يا عاشق
تسلم الاياااااااادى


مشكور لمرورك يا محاسب

الفرعون العاشق 03-15-2010 10:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly (المشاركة 133913)
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هه
طيب وقفص القرود ايه ظروفه ولا ده لشهادات اخرى
عموما انا تجارة يبقى اسد تمام


ههههههههههههههههههههههههه ههههه
تجاره لا متخافيش مكنك محجوز ولو مفيش ينوجد ليكى مكان ههههههه
تسلمى مانوللى على المرور

الفرعون العاشق 03-15-2010 10:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 133914)
هههههههههههههههههههههههه
لا بجد جامده جداً
بلدنا دي بقت هم يبكي وهم يضحك
ميرسي كتير يا فرعون

حظك انك مش تجاره بس فيه قسم لكليتك برده هناك ( قسم النمور ) هههههه
يلا عشان لو مش لاقيتى شغل يبقى ليكى مكان معانا
مشكور على المرور


الساعة الآن 09:58 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir