منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   اي جملة ستختار / ي ؟ بصراحه .. (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=20563)

el asmar 04-18-2010 05:40 AM

*الاهمال يقتل الحب والنسيان يدفن
فعلآ الأهمال أسوء حاجه فى الحب
وأحساس من أسوء مايمكن أنك
تحس ان حبيبك مش مهتم بيك
والأسوء انك تحس لمجرد الأحساس انه ناسيك


lost love 04-18-2010 06:29 AM

عندك حق والله
دا اصعب مافى الحب هو الاهمال
شرفنى وجودك

لمحه حب 04-18-2010 12:50 PM

بعطيك العافيه تسلم

lost love 04-19-2010 10:30 AM

يعطينا ويعطيكى الف عافيه يالمحه

ahmed.dodo 04-20-2010 10:12 AM

*كوارث الدنيا بسبب اننا نقول نعم بسرعة ولانقول لا ببطء

lost love 04-20-2010 10:44 AM

منور يادودو والله

ahmed.dodo 04-20-2010 11:07 AM

مرسي يا ريم
بجد موضوع مميزوجمل كلها جميله فعلا

lost love 04-23-2010 12:33 AM

شكرا جدا يادودو

golden man 05-09-2010 09:37 AM

* اذا أردت ان يسامحك الناس فسامحهم

lost love 05-09-2010 10:29 PM

اللى يسامح الناس فالدنيا يسامحه ربنا فالاخره


الساعة الآن 02:30 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir