منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   اغرب لقب شفته فى حياتى؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=20621)

لمحه حب 04-25-2010 08:43 AM

هو حاجه من الاتنين يمكن البنت دي ماحست بحب امها وحبيبيه احن من امها ليها او متعرفش امها اصلا ماحد عارف هيا ليه كتبت كدا اكيد في سبب قوي لان مافي احد حيقولك كدا عن الام يعطيك العافيه

ايلول 04-25-2010 10:01 AM

يا جماعه انا رايى من رايكم كلكم
لكن انا هضيف شئ واحد بس
لان لو عرفت فضل الام ما كتبت هذه الكلمه التى سوف تمر الايام وتكتب عليها بنفس الطريقه
بل باسوا منها ايضا
لان فضل الام كبير وعظيم الشان
وهذا اللقب هزنى شخصيا
يمكن لانى حرمت من وجود امى وابى بجانبى وهذا لا اعترض عليه
انما اعترف
بانى مهما فعلت لهما ما وفيتهما حقهما

رحمهما الله برحمته الواسعه

فاقول لها اتقى الله حيثما كنتى واعلمى ان
دعوه الام ليس بينها وبين الله حجاب
واخيرا اقول

لا حول ولا قوه الا بالله


العصفوره الصغيره 05-12-2010 01:28 AM

سبحان الله

هو فى كدا ولا ده كلام ولا ايه بالظبط

دا ربنا سبحانه وتعالى قال الجنه تحت اقدام الامهاااااااااااااات

عابده تائبه لله 05-16-2010 02:34 AM

العفو يا دودو
امين امين امين
انا وانت وجميع المسلمين


الساعة الآن 05:40 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir