منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   برنامج اختفاء الأعضاء (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=20916)

دبدوباية 05-08-2010 12:48 AM

فكرة حلوة قوى يايوسف
وأدينى جيت أهو
بس بجد بجد فكرة جامدة آخر حاجة

youssf_star2008 05-08-2010 04:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 145699)
والله فكره كويس بس ممكن نعمل عليها اضافه احلى


العضو هو الى يدخل ويقول كان غايب ليه ونبعت رساله الى كل الاعضاء الى مش متواجدين ونشوف ليه


وكمان العضو الى هيغيب للظروف برضه يبلغنا


والله أحلى بس المشكله انى عامل الأسم

على إنى حستضيف عضو وأكلمه وأسئله

عن أحواله وليه كان غايب

بس بردوا الفكره حلوه وان شاء الله حتتنفذ

ايلول 05-08-2010 08:41 AM

والله فكره كويسه
علشان نعرف العضو غاب ليه وهيرجع امته
بجد موضوع فكرته حلوه
توكل على الله

golden man 05-08-2010 08:45 AM

طب الكلام على ايه
هتبداو امتى

youssf_star2008 05-08-2010 08:54 AM

لو دلوقتى لو حبيت

واللى عايز يسئلوا يتفضل

admin 05-08-2010 08:56 AM

طب يالله ياهيمه قولنا كده كل الى فى قلبك

ليه بتغيب عن المنتدى فترات كبيره

وايه الى عجبك وايه الى مش عجبك

اعتبر نفسك صاحب الموقع قدم النصائح ومفيش زعل

youssf_star2008 05-08-2010 08:58 AM

وإيه كان سبب غيابك ؟

golden man 05-08-2010 09:43 AM

ابدا والله يا ادمن بتبقى ظروف الشغل والامتحانات
واكيد بيبقى فى الوسط مشاكل وكان الجهاز قعد حوالى شهر فيه مشاكل هو كمان
وكل اما بيكون فى فرصه انى اكون موجود بكون معاكوا

karmen 05-08-2010 09:56 AM

فكره حلوه أوي يا يوسف
هو إنت لواحدك اللي هتسأل العضو واللا اللي عايز يسأل يسأل؟؟
عالعموم
قلنا يا جولدن لما غبت عن المنتدى الفتره الكبيره دي يا ترى وحشك وكنت بتفكر فيه وعاوز تدخل واللا ما كانش في دماغك أصلا ؟؟بس بكل صراحه.

golden man 05-08-2010 10:08 AM

المنتدى على طول على بالى وبيوحشنى والناس الى هنا بيوحشونى


الساعة الآن 03:05 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir