منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   ورد يابانى غريب جدا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=20964)

lost love 05-16-2010 01:33 AM

دا نورك ياقمرنا

ايلول 05-16-2010 01:46 AM

يا اسامه ده ورد يابانى
ركز كويس
بس هما دايما اليابانيين كده بيبهرونا بالحاجات اللى بيعملوها
امال هما ليه دايما فى تقدم واحنا .........
بس بجد يا لوست صور رائعه
تسلمى

lost love 05-17-2010 09:41 AM

ياايلول هتفرق ايه صينى من يابانى
المهم انه صناعه غييييييير مصريه
ومنورانى بوجودك

لمحه حب 05-17-2010 02:15 PM

منورين الموضوع

bosbos love 05-18-2010 08:36 AM

بجد شكلهم تحفة
تسلم ايدك يا قمرتى على الصور
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

lost love 05-18-2010 08:45 AM

مشكوره جدا بوسى لمرورك الرائع


الساعة الآن 08:18 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir