![]() |
دا نورك ياقمرنا
|
يا اسامه ده ورد يابانى
ركز كويس بس هما دايما اليابانيين كده بيبهرونا بالحاجات اللى بيعملوها امال هما ليه دايما فى تقدم واحنا ......... بس بجد يا لوست صور رائعه تسلمى |
ياايلول هتفرق ايه صينى من يابانى
المهم انه صناعه غييييييير مصريه ومنورانى بوجودك |
منورين الموضوع
|
بجد شكلهم تحفة تسلم ايدك يا قمرتى على الصور [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
مشكوره جدا بوسى لمرورك الرائع
|
| الساعة الآن 08:18 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir