منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   خطاب السادات في الكنيست الاسرائيلي (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=20985)

ahmed.dodo 05-12-2010 02:23 AM

مرسي ليك يا ابو حميد على المجهود الجامد ده
وياريت يتم تثبيت الموضوع
لانه من معالم وتاريخ مصر المشرف

beckham 05-12-2010 02:32 AM

ميرسي ليك يا دودو علي مرورك نورت الموضوع يا حبيبي
و يا ريت فعلا الموضوع يتثبت


الساعة الآن 08:21 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir