منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   الى عاوز يحط اسمه على صوره (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=22543)

youssf_star2008 08-25-2010 03:28 PM

طب بعد إزنك ممكن صورة تانية لفنلة مكتوب عليها Wwe Champion

البسمه الخجوله 08-25-2010 09:18 PM

موضوع جميل
اعملى بقه صوره عليها البسمه الخجوله
بس مش تكون صورة حد من المصارعين اى صوره بس تكون حلوه
يلا مستنيه

الاسبانى2010 08-26-2010 12:05 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البسمه الخجوله (المشاركة 152724)
موضوع جميل
اعملى بقه صوره عليها البسمه الخجوله
بس مش تكون صورة حد من المصارعين اى صوره بس تكون حلوه
يلا مستنيه

اوك انا هجبلك صوره حلوه يا رب تعجبك

الاسبانى2010 08-26-2010 12:09 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة youssf_star2008 (المشاركة 152707)
طب بعد إزنك ممكن صورة تانية لفنلة مكتوب عليها wwe champion

يعنى فلنه مصارع ولا اى فلنه

youssf_star2008 08-26-2010 02:01 PM

لا أى فلنة

الاسبانى2010 08-28-2010 07:45 AM

معلش يا جماعه اصل كان فيه عطل عندى بقاله يومين انا هعمل الطلبات


الساعة الآن 04:24 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir