منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   دنيا الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=25)
-   -   الفرق بين الجوال الأصلي والتقليد ؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=3085)

GHOST 11-26-2008 04:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلابل (المشاركة 9594)

إذا كانت الأرقام السابعة والثامنة 00 تعني ان جوالك من

مصنع نوكيا الأصلي .. ممتاز في الجودة





الأرقام دي أنا عارفها

وأكواد تانيه كتير

بس مكنتش أعرف المعلومات اللي عنها دي

كل اللي أعرفهانها بتجيب السيريال نمبر وبس

وأنا موبايلي على كده من مصنع نوكيا نفسه

أصلي يا مان

ولو عاوز تتأكد قابلني

ميرسي يا بلبل الماجيك


الساعة الآن 12:45 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir