![]() |
مشكور سيلفر على كلامك
|
انت مش محتاج تقيم يا هيمة لانك مميز في مواضيعك انا بشوف مواضيعك بس معظمها للكوره بما ان انت مشرف منتدي الزمالك وانا مليش في الكوره ومقدرش ارد علشان مقولش شكرا وتبقي مجامله انا بحب الموضوع ابقي فهماه وانا بصراحه مبفهمش في الكوره حاجه وبتمنالك التوفيق يا كابتن |
شكرا لكل من ساهم بردة
وشكرا لملاك الروح تحياتى |
انا ايضا اوفقهم الراى يا استاذ هيما ياعظيم يا هيما بيه وانت تستحق انك تكون مشرف الزمالك
|
| الساعة الآن 07:39 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir