منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   صدى الملاعب العربيه والعالميه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   ممكن تقيمنى........؟؟!!!!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=3915)

هيمة فرج 08-03-2008 08:15 AM

مشكور سيلفر على كلامك

ملاك الروح 10-06-2008 09:05 AM

انت مش محتاج تقيم يا هيمة لانك مميز في مواضيعك
انا بشوف مواضيعك بس معظمها للكوره بما ان انت مشرف منتدي الزمالك وانا مليش في الكوره ومقدرش ارد علشان مقولش شكرا وتبقي مجامله انا بحب الموضوع ابقي فهماه
وانا بصراحه مبفهمش في الكوره حاجه
وبتمنالك التوفيق يا كابتن

هيمة فرج 10-09-2008 11:13 AM

شكرا لكل من ساهم بردة
وشكرا لملاك الروح
تحياتى

youssf_star2008 10-21-2008 05:10 AM

انا ايضا اوفقهم الراى يا استاذ هيما ياعظيم يا هيما بيه وانت تستحق انك تكون مشرف الزمالك



الساعة الآن 07:39 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir