منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   كن ثريا باخلاقك """فمن لا يعرفك يجهلك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4059)

-=(Lonley Girl)=- 08-18-2008 09:30 PM

شكرا الك على هاد الموضوع الروعه لانو الاخلاق كتيير مهمه بالحياة. فالاخلاق جوهره

GHOST 08-19-2008 03:28 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ملاك الروح 08-19-2008 06:23 AM

شكرا علي مروركم العطر

THE KING 01-14-2009 04:09 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver (المشاركة 13892)
كلام غاية فى الروعة


وحقيقة أنا محتار فى التعليق على هذا الكلام

فلقد تم الحديث عن أمور دنيوية وأمور دينية

وكذلك بما يخص فى عطاء المنتدى

والكلام صحيح ... ولكن ليس الجميع مثل بعضهم

ونقول أن من يحكم عليك هم الناس وليس أنت

فإجعل صورتك مميزة أمام الجميع


مشكورة يا ملاك على الموضوع الشيق



جميله يا ملاك وزى ماقالك سيلفر بالظبط

DADA555 01-14-2009 11:54 PM

موضوع هايل الله ينور

admin 01-19-2009 06:10 AM

والله كم جميل جدا

وخصوصا انه كان عندى مشكله هذا الكلام يدل عليها

وان شاء الله بحاول استفيد من هذا الكلام فى التعمل مع الناس

ملاك الروح 07-02-2009 11:57 AM

تسلم يا أدمن ع المرور العطر

manolly 07-02-2009 12:24 PM

الناس معادن ونفائس
فيهم الغالي وفيهم الرخيص
ومنهم من له بريق ألماس وصلابة الحديد
وفيهم من يبهرك بلمعانه لكن من اول لمسه له
تكتشف زيف هذا اللمعان ويظهر اللون الاصلي الباهت الرخيص


بجد انا مش هلاقى كلام اقولهولك
انتى انسانة جميلة اوى وكونك قريتى الكلام ده وحبيتى اانا نقراه ونستفاد منه
ده بحد ذاته اثبات لنفسك الصافية الكريمة

تسلمى ملوكة عالموضوع
وياريت متحرميناش من مواضيعك المفيدة دى

admin 12-17-2009 10:36 AM

لاتستمع إلى مايقال خلف ظهرك
وماذا يقولون عنك

ولكن استمع إليك أنت....!!

وأكتفي بنظرتك انت لنفسك
واحكم بالعدل والإنصاف

ملاك الروح 12-25-2009 08:39 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly (المشاركة 66843)
الناس معادن ونفائس
فيهم الغالي وفيهم الرخيص
ومنهم من له بريق ألماس وصلابة الحديد
وفيهم من يبهرك بلمعانه لكن من اول لمسه له
تكتشف زيف هذا اللمعان ويظهر اللون الاصلي الباهت الرخيص


بجد انا مش هلاقى كلام اقولهولك
انتى انسانة جميلة اوى وكونك قريتى الكلام ده وحبيتى اانا نقراه ونستفاد منه
ده بحد ذاته اثبات لنفسك الصافية الكريمة

تسلمى ملوكة عالموضوع
وياريت متحرميناش من مواضيعك المفيدة دى

ربنا يخليكي ياعسل
وتسلمي ع مرورك اللي نور الموضوع


الساعة الآن 06:24 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir