منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   صدى الملاعب العربيه والعالميه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=20)
-   -   انا عندى حاجة جامد على الاهلى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4178)

mody eljoker 08-12-2008 02:00 PM

أنا أهلاوى وبحب أسجل صوتى معاكم وبقول ان

الاهلى او الزمالك مش هينفعونا فى حاجة لو شجعناهم اولا, ولا هيفدنا بحاجة لو حد

قال رأىوالتانى معجبوش الرد ده ,ولو اختلفنا أو

زعلنا احنا اللى هنخسر بعض

وربنا يوفق منتخب مصر

youssf_star2008 08-14-2008 01:53 AM

كل واحد وليه حريه التعبير ومش لازم تكون اهلاوى ولا زملكاوى عشان تقول كده خلى عندك روح رياضيه عشان تقدر تعيش مع الناس ولو معندناش روح رياضيه كل ليوم حنلاقى خناقة بسبب الكورة ولا ايه؟وانا بحترم قرارك لكن خلى عندك روح رياضية

night_fox 08-14-2008 09:34 AM

طيب وليه كل ده؟؟
فيه حاجة اسمها حقايق
ومش موضوع اهلاوى او زملكاوى
كده مش هتبقى رياضة
يا استاذ عمرو
كده اقدر اقول عليك اهلاوى بجد
احنا معانا التاريخ
والاستاذ هيمة
محدش يقدر يقول انك مش محترم
بعد اذنك يا عموور
بس يا هيمة ممكن يكون الاسلوب احسن من كده شوية
يعنى ممكن تتكلم عن الاهلى مش الاهلاوية
علشان لو اتكلمت عن الاهلى هنقدر كلنا نرد عليك
لكن لو تتكلم على ناس انت متعرفهمش بالاسلوب ده
هو ده اللى مش مقبول
وياريت تكون فهمتنى يا هيمة
تحياتى ليك

بلابل 08-14-2008 02:10 PM

يجماعة الموضوع مش مستاهل

من الاخر انا مبعتبرشى نادى الاهلى دة نادى اساسا دة عامل زى مناقصة بين شركات

لان الشركات بتعمل اى حاجة علشان تحصل على المناقصة

دة نادى المناقصات لو لقى لاعب تعبة فى فريق امامة هاتةلينا وهكذا فين الروح الرياضية والمنافسة هى دى تبقة كورة

وبالرغم ان نادى الزمالك فى لعيبة احسن مليون مرة من لعيبة الاهلى والاهلوية نفسهم عرفين كدة كويس

من الاخر دة نادى شررم بررم

وعلى العموم مبروك على متش انبارح وتتعود شوفو مين الى تعبكم علشان خاطر ينضم فى الموسم الجديد

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ه

اهلى اية بس

زمالك وبس والكل عارف كدة


الساعة الآن 10:03 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir