![]() |
هههههههههههه ميرسى كتير ليك ونصيحه بلاش الوقفه فى البلكونات كتير احسن
تتعب وعشان احنا كمان تعبنا من القرايه. |
ههههههههههههههههههه اهدة ياعم الحج دة انما قلت فى حاجة جامدة اوى ودماغى راحت بعيد بس فى الخير على العموم تتربة فى عزك بجد موضوع مشوق تسلم ايدك يا عمرو |
لالالالالالالالالالالالال ا
ايه ياعم ده......ايه الاشتغالات دى بس انا بحب الاشتغالات ..... هعديها المرة دى...بس اعمل حسابك المرة الجاية لاممكن تعدى ابداااااااااااااااااااا |
حنفي
خلاص تنزل المرادى |
| الساعة الآن 02:45 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir