منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   الحق وضع فكرك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4202)

nada minnie 09-04-2008 03:39 AM

هههههههههههه ميرسى كتير ليك ونصيحه بلاش الوقفه فى البلكونات كتير احسن
تتعب وعشان احنا كمان تعبنا من القرايه.

بلابل 09-04-2008 05:07 AM

ههههههههههههههههههه

اهدة ياعم الحج دة

انما قلت فى حاجة جامدة اوى ودماغى راحت بعيد بس فى الخير

على العموم تتربة فى عزك

بجد موضوع مشوق

تسلم ايدك يا عمرو

samir aboraia 09-06-2008 11:48 AM

لالالالالالالالالالالالال ا

ايه ياعم ده......ايه الاشتغالات دى

بس انا بحب الاشتغالات .....

هعديها المرة دى...بس اعمل حسابك المرة الجاية

لاممكن تعدى ابداااااااااااااااااااا

THE KING 09-14-2008 09:59 AM

حنفي

خلاص تنزل المرادى


الساعة الآن 02:58 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir