منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الشكاوى والاقتراحات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=22)
-   -   اقترح إنشاء قسم جديد (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4303)

admin 08-17-2008 07:58 AM

اخى الغالى

وحبيبى قلبى

بجد اشكرك على الاهتما بالمنتدي

وان شاء الله خلال هذا الاسبوع سوف يتم فتح منتدي الخيمه الرمضانيه

او بصريح العباره القسم موجود فعلا وكانت منتظر قدوم شهر رمضان

وكل عام وانت بخير

ام بالنسبه للفكره المناسبه يمكن وضعه فى القسم العام للمنتدي الاسلامى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وبالتوفيق للجميع

وكذلك تركيب استيل خاص بشهر رمضان

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وقريبا استيل اخر من تصميم المصمم عبد الرحمن

وسوف اقوم بتركيبه بعد الانتهاء من تصميمه


ويوجود فى قسم تطوير المواقع اشياء خاص برمضان لاصحاب الموقع من هاكات واسكربتات واستيلات اخرى



THE KING 08-26-2008 09:59 AM

ok

بس ياريت المشرف ينقل المواضيع الخاصه بالقسم ..


الساعة الآن 06:28 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir