منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي شروحات البرامج (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=10)
-   -   افتح اكثر من ياهو مسينجر (بدون برنامج) (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=518)

admin 10-26-2009 05:54 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_cr@zym (المشاركة 90780)
قديمه اوى الطريقه دى ليا

بس اكيد فى ناس كتير مش بيعرفوها

شكرا حبيب قلبى ادمن على الشرح البسيط


وذكر فان الذكر تنفع المومنين

ويعدين الموضوع من 2008/2
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة prince of alex (المشاركة 90850)
ممكن الشرح بالر اسامهـ


وضح

prince of alex 10-28-2009 05:12 AM

الصور يعني يا اسامة اصلي عمال اجربها بس جاية فعايز اعرف ليهـ


الساعة الآن 04:39 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir