منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   نكت عالمشرفين جامده مووووووووووووووت (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=6735)

GHOST 10-18-2008 05:50 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nada minnie (المشاركة 22510)
متقلقش يا جوست كلنا جمبك ومش هنسيبك
عشان بصراحه النكت جميله
شكرا ليك


شكرا ليكي انتي

يا ندى

انتي الأجمل

GHOST 10-18-2008 05:56 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملاك الروح (المشاركة 22590)
هو ايه اللي عايز حقك

حق ايه يا أبو حق انت؟؟؟
مش كفايه ان النكت جميله
عايز ايه اكتر من كدا
شكرا علي التوبيك الجميل دا

ومتخفش احنا واقفين جنبك


انا الصراحه شوفت أول كلمتين كونت ناوي0.....00 ولا بلاش

بس بعد كده

الحمد لله لئيت اتعدلتي

لحئتي نفسك

ميرسي يا ملاك

بجد على مرورك

zezonasr 10-18-2008 10:29 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ghost (المشاركة 22660)
أنا هاردي اتحرق من 5 تيام


هشوفلك عنيا واجيبلك

أنا فدى فريق العمل


بس ساعتها هتعملوا فيا اييييييييييييييييييييييه

بصراحه سيطبق عليك الاتى


اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver (المشاركة 21960)

مرة واحد مشرف ، عمل موضوع "نكت على فريق العمل جامده مووووووووووووووت "



ومن حلاوة الموضوع وجماله ،،،


قامت الإدارة بحظر المشرف


ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه

بصراحه اعمل كل اللى انت عاوزه

هيكون كل شئ مقبول منك

لانك مشرف عسل ودمك خفيف

GHOST 10-20-2008 04:58 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zezonasr (المشاركة 22722)
بصراحه سيطبق عليك الاتى





ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه

بصراحه اعمل كل اللى انت عاوزه

هيكون كل شئ مقبول منك

لانك مشرف عسل ودمك خفيف



ميرسي كتييييييييير

بس أنا مش عسل ولا حاجه لسبب بسيط

ان لا ماما نحله ولا بابا دبور

وكمان علشان مش بلزق

ههههههههههههههه
ههههههههههههههه

تسلملي يا غالي

ملاك الروح 10-23-2008 05:10 AM

كنت ناوي ايه يا جوست؟
قول ومتخفش خليك شجاع
انا اللي بشكرك علي الموضوع

GHOST 11-06-2008 10:13 AM

ولا حاجه يا ختي

المهم ان الموضوع يعجبكم

karmen 05-03-2009 01:11 AM

هههههههههههههههه
ميرسى ليك يا جوست
موضوع جامد

admin 02-04-2010 05:46 AM

هههههه



اعتنقد من يوم ما عملت انت الموضع وانتى روحت فى ظروق غامضه

amira abdo 02-04-2010 06:07 AM

هههههههههههههههههههههههه جامدين موت بسانت روحت فين صحيح هما ودوك فين ياجوست عشان انا اعمل حسابي كمان اهرب ولا حاجه ههههههههههههههههه
بس جامدين تسلم ايدك ياجوست

golden man 02-05-2010 09:41 AM

11-مشرف عاوز يعرف حببته بتحبه ولا لادخل على المنتدى بدا يحذف في المواضيع واحد ورى التاني (بتحبني _مبتحبنيش_بتحبني_مبتحبنيش)

هههههههههههههههههه
تسلم يا جوست


الساعة الآن 02:06 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir