![]() |
انتظروا الدرس التاني في الطريق ان شاء الله
تحيتي |
يخليك ليا يا اسامة عشان انا كنت عايز الدروس دي بجد ويا ريت المزيد
|
تسلمى أختى على الموضوع الجميل ده و إن شاء الله يفيد كل الأعضاء و بإنتظار بقية إبداعاتك و الله الموفق... |
اهلا بكل اخواني
شكرا لمروركم معلش لأني انقطعت عنكم هاي الفتره فيكم تقولوا الدراسه اخدتني .. رح ارجعلكم ورح ترجع دروسي سلاام |
موفقه باذن الله يا اختى
وكملي وان شاء الله الكل يستفيد |
وحوح المضلع
انا بحب الرسم ونحتاج المزيد شكرن على الدرس الاول:!!
|
يعطيك العافيه ياقمر انا حاولت اتعلم بس فشلت
|
شكرا للافادة =d>
|
| الساعة الآن 10:52 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir