منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي تطوير المواقع والمنتديات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=11)
-   -   مدرسة الفوتوشوب .. ( الدرس الاول ) ... (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=6987)

* بنـت الاسـلام * 10-27-2008 07:35 PM

انتظروا الدرس التاني في الطريق ان شاء الله

تحيتي

ahmedlion386 12-15-2008 07:19 PM

يخليك ليا يا اسامة عشان انا كنت عايز الدروس دي بجد ويا ريت المزيد

zezonasr 02-09-2009 01:34 PM

تسلمى أختى على الموضوع الجميل ده

و إن شاء الله يفيد كل الأعضاء

و بإنتظار بقية إبداعاتك

و الله الموفق...

* بنـت الاسـلام * 02-11-2009 03:22 AM

اهلا بكل اخواني
شكرا لمروركم
معلش لأني انقطعت عنكم هاي الفتره
فيكم تقولوا الدراسه اخدتني
..
رح ارجعلكم
ورح ترجع دروسي
سلاام

THE KING 02-11-2009 06:52 PM

موفقه باذن الله يا اختى

وكملي وان شاء الله الكل يستفيد

انا وحيد 10-02-2009 12:07 PM

وحوح المضلع
 
انا بحب الرسم ونحتاج المزيد شكرن على الدرس الاول:!!

لمحه حب 01-22-2010 03:14 PM

يعطيك العافيه ياقمر انا حاولت اتعلم بس فشلت

Fekra 04-22-2020 08:32 AM

شكرا للافادة =d>


الساعة الآن 10:52 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir