![]() |
ااااااااااااااااااااااااا اا
|
يارب اللعب المره دى
|
انا سطبت البرنامجين بس مش عارف اشغل اللعبة ازاى
|
مش عارف اللعب منين استميشن هنا يا جماعه لو فى حد قراء الرساله دى يريت يفهمنى على رد زى ده
|
اقتباس:
أخى الكريم / هتخش ع موقع اللعبة [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وتضغط على Click here to start وإذا واجهتك أى مشكلة يمكنك الدخول علىSetup Guide واتبع التعليمات الموجودة لتنصيب اللعبة [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] لو واجهت أى مشكلة تابع معنا والله المستعان |
مساء الخير
ممكن مساعده ,حيث الموقع يطلب التسجيل عن طريق كارت فودافون . هل من طريقه اخري وشكرا |
تم تحرير المشاركة |
الاخ الفاضل / تسلم على الموضوع
حلم من احلامي ان العب استمشن على النت وكمان جاك حملت البرنامجين ولكن للأن مش عارف اخش ا لعب ارجو الايضاح او مكالمتي على الايميل الاتي تم حذف الإيميل وشكرا ممنوع وضع الإيميلات |
والله انا عن نفسي مش بعرف العب بس ان شاء الله اتعلم واخش تسلم ايدك |
| الساعة الآن 05:47 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir