![]() |
بص يا جميل اولا المفروض انى كنت اعمل موضوع البث للرو انبارح اللى هو الاثنين بس كانت فيه ظروف منعتنى من كدة ثانيا :سماكداون معادة غير ثابت بس تقريبا بيبقى يوم الجمعه ثالثا الليله عرض ecw زى وانا هعمل موضوع البث حالا تحياتى لك |
شكرا على اهتمامك وان شاء الله اتفرج عليها
|
انا تحت امرك ومنتظر منك مواضيع جميله باذن الله وارجو انك تكون اضافه جميله لقسم المصارعه |
طب هو عرض الecwانت مش قلت ان هو حيتعمل دلوقتى طب ليه حيشتغل 3 فجرا لو تقدر يكون بدرىشوية
|
مشكور يا يوسف على الصور الجميلة دى
|
شكرا يا يوسف على موضوعك ومجهودك
تحياتى |
ايوه كدة اشوف الرد |
مشكور يا يوسف
وجون سينا محبوب من الجماهير |
شكرا على مروركم وحعمل مواضيع اكتر |
اية محدش عايز يرد انا اسف يا انسة سيلفر بس الموضوع طول اوى منحئى ازعل...... |
| الساعة الآن 12:59 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir