منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   اعمال القدماء المصريين (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9715)

salma 03-25-2009 09:00 AM

موضوعك حلو كتير

youssf_star2008 03-26-2009 01:46 AM

موضوع جمييييييييييييييييييييل

بلابل 04-10-2009 03:46 AM

بجد موضوع يستحق التقييم

5/5

اساس العلم الفراعنة

ويفخر كل مصرى

انو من اصل فرعونى

تقبلى مرورى

على موضوعك الرائع



randa_star70 04-12-2009 03:49 AM

شكرا ليك بلابل وطبعا اتقبل مرورك

eima 04-17-2009 07:05 AM

أنا عارف أن ردى ده ممكن هيضحك عليه الكثير بس هقوله وخلاص

(( كفانا سرقه بقي اللى بنى الاهرمات مش قدماء المصرين اللى بنى الاهرمات فص سلالى من قوم عاد وظهر بعد زلك القدماء المصرين وقامو بالشخبطه على الجدران حتى أنسبنا لنا هزه الاساطير ويوجد صورة للزميلة رندا بالموضوع لقوم عاد بالحجم الطبيعى )

طبعا اللى مستغرب ممكن أنزل موضوع يدل على صدق كلامى بالتفسير

Silver 04-17-2009 09:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eima (المشاركة 48454)
أنا عارف أن ردى ده ممكن هيضحك عليه الكثير بس هقوله وخلاص

(( كفانا سرقه بقي اللى بنى الاهرمات مش قدماء المصرين اللى بنى الاهرمات فص سلالى من قوم عاد وظهر بعد زلك القدماء المصرين وقامو بالشخبطه على الجدران حتى أنسبنا لنا هزه الاساطير ويوجد صورة للزميلة رندا بالموضوع لقوم عاد بالحجم الطبيعى )

طبعا اللى مستغرب ممكن أنزل موضوع يدل على صدق كلامى بالتفسير

متشوقين لرؤية موضوعك

:-?

randa_star70 04-18-2009 10:08 PM

انا عارفة ان كتير بيقولوا اللى انتى بتقوليه ياايمى بس انا سألت فى الموضوع ده اكتر من مدرس تاريخ وقاوا ان القدماء المصريين هما اللى بنوا الاهرامات وانا مش بشكك فى كلامك بس لو كتبتى فى الموضوع ده حيكون احسن ونستفي

amralbob 05-04-2009 08:22 AM

موضوع جميل كفايه انو الي عملوه الفراعنه مشكوووووووووور

karmen 05-04-2009 11:18 PM

ميرسى ليكى راندا موضوع رائع عن أعمال أجدادنا اللى بنفتخر بيهم

randa_star70 06-01-2009 01:20 AM

شكرا ليكم كلكم


الساعة الآن 09:50 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir