منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   فرفش (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9739)

golden man 03-22-2009 10:23 AM

قى تلاتة بيشربوا عصير قصب زبابة وقعت فى كوب كل منهم
الاسكندرانى ركن كوبه على جنب والمنوفى رمى الزبابة وشرب الباقى اما الدمياطى مسك الزبابة وقالها والله لتفى الى شربتية

karmen 03-30-2009 06:00 AM

ميرسى ابراهيم نكتك جامده جدا وكلها اول مره اسمعها
عاوزين تانى من الحاجات الحلوه دى

golden man 03-30-2009 09:05 AM

شكرا يا كارمن وباذن الله اجيب احسن من كدة

golden man 04-08-2009 09:18 AM

مره واحد بيدهن جدار فواقف على الارض وبيدهن الجدار فواحد معدى فى الشارع فقال للراجل الى بيدهن طب حط اى حاجه تحت الجدار ورقه ولا اى حاجه


رد عليه الراجل قاله لالالالالالالا ما انا كده طايل


ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه


ما انا كده طايل

mody eljoker 04-15-2009 04:05 AM

شكرا ليك على الموضوع الرائع واتمنى لك التوفيق فى مواضيعك القادمة

admin 11-20-2009 08:11 AM

هههههههههههههههههه

والله جامدة يا ابراهيم

golden man 11-21-2009 08:47 PM

مره واحد مراته بتولد وعماله تصرخ وهو واقف بره عمال يعيط ويقول انا السبب
اهيء اهيء اهيء انا السبب
ههههههههههههههههههههههههه هههه

amira abdo 11-21-2009 10:12 PM

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه
تحفه يا جولدن جامدين اخر حاجه انا فطست من الضحك لا وجداد اول مره اسمعهم تسلم يا هيما

asf hell 11-23-2009 06:44 AM

هههههههههههههههههههه
جميلة

zizo 97 11-26-2009 12:20 AM

ههههههههههههههههههههههه
جامدة


الساعة الآن 10:57 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir