منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   موسيقى الحب الصامته... (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9984)

vindiesel 04-06-2009 10:49 AM

شكرا لكل من شرفنى وشرف موضوعى بالرد والمشاركه

vindiesel 06-27-2009 02:04 AM

thanxxxxxxxxxxxxxxxxx

تقبلوا مرورى vindiesel

vindiesel 09-23-2009 11:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vindiesel (المشاركة 42563)
موسيقى الحب الصامته...
انها تاج محراب الحب...

انها موسيقى الصمت...

بل موسيقى الحب...

الموسيقى التى يعزفهاالقلب ولا يسمعها غير القلب...



ولا حد عنده رأى تانى؟؟


اشكركم على المرور

karmen 09-24-2009 03:23 PM

والله معرفش أنا مبفهمش واللا أنا يمكن عشان قريت الموضوع ده وأنا نايمه على نفسي
بس أنا فعلا مفهمتش ولا كلمه
معرفش ليه؟؟

vindiesel 12-15-2009 05:22 AM

هذه الموسيقى لا توجد الا فى القلب...

تتمثل فى الحب الذى يعزف أعذب الالحان على اوتار القلب..

موسيقى لا توجد الا فى اوركسترا الحب...

لا يسمعها الا الذى يعزفها...

ولا يعزفها الا من يعيش الصمت..

ولا يفهمها الا من يعيشها ويشتنشق هواء العشق..

bosbos love 12-15-2009 07:11 AM

انها تاج محراب الحب...

هذه الموسيقى لا توجد الا فى ا لقلب...

تتمثل فى الحب الذى يعزف أعذب الالحان على اوتار القلب..

موسيقى لا توجد الا فى اوركسترا الحب...


انها
موسيقى الصمت...

بل موسيقى الحب...

الموسيقى التى يعزفهاالقلب ولا يسمعها غير القلب...

الكلام جميل جدا واكثر من رائع
بجد مفيش كلام يوصف روعت الكلام الى انت كاتبة
شكـــــــــــــــــــــــ ـــــرا ليك

el.sa7er 12-15-2009 07:56 AM

الله عليك
كلمات روعة
تسلم ايدك بجد


vindiesel 12-15-2009 10:18 AM

ميرسى يا ساحر

ميرسى يا بوسبوس


الساعة الآن 12:04 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir