منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   فتى وفتاة الاحلام (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10117)

لمحه حب 01-24-2010 08:20 PM

انا حريحه يكون عند اهلو لان مفيش شخص بصفات دي اله في الحلم والخيااااااال تسلمي على الموضوع ياقمر

ahmed.dodo 01-24-2010 08:41 PM

انا نفسي انها تكون على حسن الخلق
وتكون مرحه في الكلام
وتكون صريحه
وقبل كل ده انها تكون بتحبنى
وتكون بتخاف على


الساعة الآن 01:10 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir