منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   هيما والنشره اللئيمه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10190)

youssf_star2008 05-05-2009 08:32 AM

حكمل بعد فاصل المشاركات ده

youssf_star2008 05-05-2009 09:06 AM

ولا مشاركه اوك مش مهم
1: قلناها تانى وحنقلها تانى
قلناها تانى وحنقلها تانى مبرووووووووووووووووووك يا كارمن
على الألفيه التالته وعقبال المليون عضوه لامعه اسرع عضوه فى تاريخ المنتدى
ارجوا تهنئة كاااااااااااارمن ...
2 : يلا نقول مبرووووووووووووك
يلا كلنا نقول مبرووووووووووووك للمشرفين والمراقبين الجدد وأولهم كااااااااارمن :
منتدى ألعاب الماجيك
وانا الحمد لله :
قسم الأهلى
amralbob:
قسم السيارات
والباقى معروف .....
3 - انتوا فين ؟؟
انتوا فين يا أعضاء المنتدى الغالى وحشتنا ؟؟؟؟؟
لسه لحد هذه اللحظه الأعضاء مش بيتخلوا طبعا
احنا كلنا عذرنهم علشان الأمتحان بس يارب يتخلوا علشان نقلهم حمد لله على السلامه .......
4 : يلا نقول مبرووووووووووووك للماجيك
يلا كلنا نفرح فرحه كبيره الماجيك
كمل سنه ونص وانشاء الله كل سنه حزيع آخر أخبار الماجيك
يعنى عدد السنوااااااااااااات ....
اعداد :
يوسف مصطفى

كتبه لكم :
يوسف مصطفى

سيناريو وحوار :
youssf_star2008

إخراج :
youssf_star2008

golden man 05-05-2009 12:08 PM

هههههههههههههههههههه

سنه ونص يتربى فى عزكم
وتسلم يا يوسف

karmen 05-05-2009 07:24 PM

ههههههههههههههههه
ميرسى ليك جولدن
وميرسى ليك يوسف

youssf_star2008 05-06-2009 12:28 AM

ده اقل واجب

هيمة فرج 05-06-2009 08:54 PM

اخبارك جميلة يا يوسف

youssf_star2008 05-07-2009 12:22 PM

الله يخليك ياهيمه

هيمة فرج 05-08-2009 09:17 AM

فين باقى الاخبار هما مفيش غير مجموعة معينة ولا اية

youssf_star2008 05-08-2009 10:04 AM

لسه بقى انا حزيع بعد الأمتحان

karmen 05-09-2009 11:14 PM

أوكى مستنيينك يا يوسف
ومستنيين أخبار جولدن

EzAt99 05-29-2009 12:16 PM

احنا معاكم....
موفقين بإذن الله

golden man 05-30-2009 09:22 PM

شكرا على مرورك

golden man 05-30-2009 09:56 PM

السلام عليكم ايها الكرام
ارجو المعذره فى التاخير
اهلا بكم من جديد فى حلقه سريعه من النشره

ومع النشره يقدمها لكم هيما من امام جهاز الكمبيوتر بمنزله نظرا لحرارة الجو وعدم استطاعته للوصول الى الاستوديو

ومع عناوين وتفاصيل النشره على طول مش هنطول

حملة شد حيلك يا مان فى امتحانات العام
تقوم احدى الجمعيات الغير مسماه بتبنى حملة شد حيلك فى امتحانات العام علشان تعدى بسلام وتوصل لبر الامان حيث اكد جميع الطلاب ان امتحانات العام فيها جنان وعرفان وعدم الطمأنينه للنتيجه النهائيه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

أسعد الله مساء دكاترة موادكم
لان لو الدكتور سعيد اخو الدكتور تعيس لو هما سعداء فى حياتهم وخصوصا الزوجيه هتلاقى الدنيا زى الفل معاك فى الامتحانت لذا اناشد الزوجات فى هذه الايام بالتخفيف عن الازواج من النكد العام الزائد
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

تقديرات جديده تطرحها جامعة ساهر للنجاح الباهر

(ر.ل) تقدير جديد من نوعه يطرح بالاسواق تماشيا مع مود العصر فى الامتحانات حيث ان الابناء نسوا طريق البيت فتقديره يكون روح لماما


(ر.ن) ايضا تقدير جديد روح نام احسن يجيلك زكام


(ل) تقدير مبلول لانه لسه على الحافه ما غرقش وبقى (ض.غ ) اى ضعيف غرقان ومحتاج لبان علشان يخرجه من الادمان


(ض.ف) اخيرا وصل تقدير ضعيف فحت لان الطالب يعنى زهق ما بيعملش حاجه قالك خالص ضعيف ضعيف بقى وانزل افحت شويه يمكن الاقى تقدير اعلى من وزارة البترول
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

واقعدوا فى الامتحانات على كراسى متينه علشان تستحمل اللف والدوران وما تقلقوش لو حد كان بيبرشم ما يقلقش يروح مع المراقب عادى وخليك شديد ومش هيقدر يعملك حاجه اخره ايه يعنى هيشيلك الماده وماده بعدها او المواد الى بعدها واقعدوا بالعافيه

karmen 05-31-2009 04:01 AM

ههههههههههههههه
جميله اوى يا هيمه
هى ناقصه يا ابنى كلام عن الامتحانات
احنا اصلا ركبنا سايبه
ياللا شد حيلك

golden man 05-31-2009 04:04 AM

شكرا يا كارمن بس اكتر من كده ينقطع
ربنا معانا

عمر-غانم 06-12-2009 10:08 PM

ههههههههههههههههههههههههه هه
روعة

تسلم ايدك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

سعادتك فى ماجيكك

EzAt99 06-18-2009 02:14 PM

ههههههههههههههههههه
جامد جدا
تسلم إيدك

karmen 06-18-2009 07:51 PM

ايه يا هيمه
اتأخرت كده ليه
مش محتاج أى مساعده

Silver 06-19-2009 02:57 AM

ايه ده يا هيما

النشرة دى نزلت امتى ؟!!

انت معلم دايماً ومظبط كل حاجة

أنا لو كنت شفت نشرتك دى من بدرى

كان معنوياتى اترفعت وانا داخل الامتحانات

يلا بقى شد حيلك ... وعايزين نشوف نشرة جديدة

golden man 06-19-2009 08:56 PM

اوك يا جماعه حاضر قريب ان شاء الله وشكرا على مروركم وتشجيعكم الطيب
ومعنوياتك كانت اترفعت يا سيلفر
ههههههههههههههههههه
ما تقلقش هتترفع لوحدها يا حبيبى فى النتيجه ان شاء الله

عمر-غانم 06-26-2009 02:03 AM

ههههههههههههههه نشرة جميلة جداً
بس بقى ياريت كمان تحط فيها سؤال الحلقة
زى الجزء الثانى كده
تسملى


EzAt99 07-01-2009 02:15 PM

جمييييييييييييييييييييييي ييييل

youssf_star2008 07-06-2009 01:04 PM

اسف إتأخرت شهرين


سورى أصلى كنت بستجوب فى برنامج حيلهم بينهم


على العموم مع العناوين

1 : روحتى فين ما انتى كنتى موجوده

2: اخيرا يا جدعان خلصنا الأمتحان

3 : اخيرا تانيه

4 : بداية برنامج اختفاء الأعضاء....

karmen 07-13-2009 01:31 PM

ياللا يا يوسف مستنيينك تعرض النشره
ومستنيينك يا جولدن انت كمان
انت غايب كده ليه

EzAt99 07-17-2009 02:06 PM

ها يا عم يوسف
مستنينك على نار

karmen 07-17-2009 03:25 PM

ايه يا جولدن انت اتأخرت كده ليه
يارب تكون بخير
وانت كمان يا يوسف

radwan 07-21-2009 03:03 AM

نشرة مميزة
لكن لو تم التنيسق بين يوسف وابراهيم فى مشاركة واحده أعتقد انها هتكون أرورع من كده بكتير

golden man 07-21-2009 09:13 AM

اعتذر شباب عن تاخري بس باذن الله الجاى احسن
وانا بفكر قى كده من زمان والله يا رضوان وباذن الله تتعمل

karmen 07-24-2009 08:12 AM

ياريت يحصل كده فعلا يا ابراهيم
منتظرينك ومنتظرين التنسيق

mahmodsalama 08-07-2009 02:09 AM

الموضوع جميل يا هيمة بس انا داخل انام

golden man 09-28-2009 09:15 AM

نوم العوافى يا حوده وتصبح على خير واتغطى كويس واحلم وكل رز مع الملايكه
لا استنى !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
نسيت اقولك
*
*
*
*

*
*
*

*


*














*
ابقى الشرب اللبن قبل ماتنام

golden man 09-28-2009 09:16 AM

اوعى تكون زعلت اوعى تكون زعلت
بهزر معاك وده باين اول تعامل ليا معاك

golden man 09-28-2009 10:56 AM

ناسف ايها السيدات والساده على العطل الفنى الحادث الذى تسبب فى تاخير اذاعة هذه النشره لفتره وجيزه دى بلد جديده جنب الجيزه على طول
ولكن عدنا لحضراتكم لكى نكمل معا هذه النشره
ونبدا مع بعض العناوين لهذه النشره
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
* المسابقات الرمضانيه
* الانفلونزا وتاجيل الدراسه وتغيب الاعضاء
* نشاط فيرس جديد فى المنتدى
* فك الحظر عن العضو جولدن مان الشهير بهيما

واليكم تفاصيل النشره
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
* لاقت المسابقات الرمضانيه اقبلا معقولا من اعضاء المنتدى ولهم جزيل الشكر والعرفان لمتابعتهم المنتدى دائما وتقديم يد العون والافاده والاستفاده برضه
ما حدش بياكلها بالساهل واهو كل واحد خد الى فيه النصيب وكان لكارمن النصيب الاكبر حيث فازت بالمركز الاول وجاء برنس اليكس فى المركز الثانى وخلفه التهامى بالمركز الثالت ولمزيد من التفاصيل زوروا موقعنا تجدوا ما يسركم
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ودلوقتى اسيبكم مع بعض لقطات الحفل والى عاوز صور تانى يبقى يقولى وانا اجيبله اصل مش هتلاقى الصور دى عند حد تانى اصل انا الى كنت بصور الحفله وما حدش هياخد ولا صوره بقى
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
* لا بد وان سبب من اسباب تغيب الاعضاء هو انفلوزا او كما يطلقون عليها انفلونزا وهى مش اصلها كده اساسا هى اصلها لو حللناها هنلاقيها ( لن انف وزا ) انا مش عارف ايه السبب بس مش مهم مش ده موضوعنا نكمل موضوعنا الاول ان انفوزا كما هى السبب فى تاجيل الدراسه (يا رب يلغوها خالص)
باين كمان كما تبين من التقارير لتغيب الاعضاء انها هتخليها ورانا لحد ما تخرب الدنيا كلها ( يا رب اكون غلطان )
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

* مش عارف ايه الفيروسات الى نازله ترف علينا دى والحمد لله فيه فيرس ماشى فى المنتدى جديد من نوعه وهو فيرس والحمد لله نعتبره حميد وهو فيرس من دعائم المنتدى الرئيسيه وهو نشط جدا وقد قرر تنشيط جميع الاعضاء الخامله عن العمل وتولى العمل بنفسه ونشكره على هذا المجهود الرائع
بينى وبينكم الى عامل ده كله ( البت كارمن ) ونقولها بالتوفيق يا كارمن ومن احسن لاحسن باذن الله
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

* تم فك الحظر عن العضو Golden Man الشهير بهيما وقام ليتابع منتداه الغالى ويري اصدقائه ويرجع ايام زمان وكان سعيد جدا مما جعله يلقى خطاب شكر وتقدير وعرفان بالولاء لسيادة الريس وخطابه كان عباره عن هذه الكلمات

يا اما القمر على الباب نور قناديله يا اما ارد الباب ولا اناديله
اناديله يا اما اما ..........
فردت عليها وقالتلها اندهيله وخلصينى
ملحوظه !!!!
بقول لكل اعضاء المنتدى انى بحبكم جدا ومعلش على التاخير ده

وسؤال حلقة اليوم
يا تري الاعلان بتاع منتخب شباب مصر بيقول روحوا شجعوهم علشان ...........
1) تنيموهوم
2) تلعبوا بدالهم
3) تروقوهم
لو عرفتوا الاجابه يا ريت تقوموا تناموا احسن لو لقيتوا الماتش مش تمام وتصبحوا على خير

karmen 09-28-2009 12:26 PM

ههههههههههههههههه
ايه يا عم الحلاوه دى
دى عوده قويه جدا ربنا يخليك للمنتدى يارب
واخيرا تم فك الحظر عنك
بس الصور بتاعت الحفله انا مشفتش نفسي فيها
هو انا كنت انهى
الراجل ابو دقن واللا اللى لابس جلبيه؟؟؟
تسلم ايدك يا هيما
وانا لسه عند وعدى القدييييم اوى ه
لسه فاكره؟
مستعده لو تحب ازودك بأى معلومات ممكن تحتاجها عشان تنشيط النشره
ياللا بقى يا عسل انت رجع الأيام الحلوه من تاني
وبعوده

golden man 09-29-2009 02:09 AM

ربنا يخليكى يا كارمن يا رب تكون عجبتك
بس انا محتفظ بصورتك لنفسى مش اى حد يشوفها
وان شاء الله كل حاجه ترجع زى الاول واحسن

admin 11-20-2009 08:05 AM

ايه ياهيمه الموضع ده نام ليه

golden man 11-20-2009 10:57 PM

معلش يا ادمن دماغى فيها خسين الف حاجه بس باذن الله نعمل حاجه على السريع كده

admin 11-21-2009 02:17 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man (المشاركة 96642)
معلش يا ادمن دماغى فيها خسين الف حاجه بس باذن الله نعمل حاجه على السريع كده


الله يكون فى العون

karmen 12-05-2009 05:39 AM

يا عيني عالناس المشغوله
ربنا معاك
ومنتظرين الحاجه اللي على السريع دي

ايلول 02-14-2010 04:43 AM

فين الحاجه اللى على السريع يا جماعه


الساعة الآن 08:46 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir