منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   مطلوب مشرفين على باقى الاقسام (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10240)

admin 09-09-2009 08:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ezat99 (المشاركة 76676)
والله يا أسامه أنا نفسي بجد أبقى مشرف
ولكن ياريت نتكلم ع الايميل الأول


فى انتظرك


اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the boss (المشاركة 76683)
مشكوووووووووور اخي الكريم و انا حاولة ابعت الرسالة دي ع الرسائل الخاصة بس مش نافع

وانا يشرفني ان انا اكون مشرف على احد الاقسام

يشرفني اننا اكون مشرف على منتدى الماجيك العام

و لو مش ممكن يشرفني ان انا اكون مشرف على منتدى الفنون الادبية

وشكرا على الثقة دي $$$$$$$$$$$$

وسؤال صغير هل رتبتي ك مشرف انشاء الله تخليني اعمل مسابقات و جوائز؟؟؟؟

وشكرا للمرة التانية
:-bd

ان شاء الله يغالى

THE BOSS 09-11-2009 10:29 AM

مشكووووووووووووووور

الامبراطور 09-12-2009 03:02 PM

السلام عليكم

ازيكم ؟؟

كل سنة وانتو طيبين

انا عايز أبقى مشرف على منتدى ألعاب النت أو ألعاب الكمبيوتر لو ألعاب النت عليها مشرف

أرجو القبول

admin 09-13-2009 10:35 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الامبراطور (المشاركة 77852)
السلام عليكم

ازيكم ؟؟

كل سنة وانتو طيبين

انا عايز أبقى مشرف على منتدى ألعاب النت أو ألعاب الكمبيوتر لو ألعاب النت عليها مشرف

أرجو القبول


وانت طيب يغالى


ايه الغيبه الطويله دى

فى انتظر تفاعلك فى العاب النت


ولك ذلك ان شاء الله

صانع الخيال 09-16-2009 10:59 AM

انتوا نستونى ولا ايه
انا كمتن عايز ابقى مشرف
على قسم الرومانسية

karmen 09-17-2009 05:00 AM

مفيش قسم رومانسيه عندنا يا علي
نزل مواضيع رومانسيه كتير جدا عشان نعملها قسم وتبقى انت مشرف عليه

prince of alex 09-20-2009 02:10 AM

صح جدا

صانع الخيال 09-23-2009 10:05 AM

اوك
وانا موافق جدا على الفكرة الرائعه
ميرسى كارمن على الافادة
وانا طلبت فعلا من ادارة المنتدى

صاحب القلب الميت 11-06-2009 12:45 AM

انا مش عاوز ابقي مشرف

karmen 11-07-2009 11:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صاحب القلب الميت (المشاركة 93275)
انا مش عاوز ابقي مشرف

ههههههههههههههههههه
ده عشان نبقى عاملين حسابنا يعني
ماشي يا صاحب القلب الميت

صاحب القلب الميت 11-08-2009 01:58 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 93824)
ههههههههههههههههههه
ده عشان نبقى عاملين حسابنا يعني
ماشي يا صاحب القلب الميت


بجد ان لا احب السلطات احب اكون عادى زى اى عضو

yousef eldeep 11-08-2009 03:04 AM

ارجو اعادة اشرافي علي منتدي الزمالك
ارجو قبول طلبي

EzAt99 12-22-2009 05:16 AM

اقتباس:


بجد ان لا احب السلطات احب اكون عادى زى اى عضو
السلطات ؟؟!!....[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
عادي طب ما فيه أعضاء كتييييييييييييييييير مبيحبوش السلطات مع انها مفيدة جدااا وصحية وبرده هما أعضاء عادييين


ههههههههههههههههههههههههه ههه
على فكرة في الماجيك زي ماكارمن قالت كل واحد مدير نفسه
فرتب الأعضاء هنا ما هي إلا تقدير للعضو ولمجهوداته فقط
ولكن ليس سلطه على الأخرين مطلقا
بينما كل منا سلطان نفسه

براءة 03-02-2010 10:29 PM

انا علي قسم الون لاين ولو تعمل قسم لكونكر يابقي احلي هتلاقي برامج ومواضيع لكونكرولو حضرتك مش هينفع تعمل قسم اعملني علي قسم الصور او الاغاني انشاء الله بس اعمل القسم وانا مشرف انشاء الله ويارب تعملني

ahmed_yasser190 03-05-2010 02:46 AM

أنا أحمد وعايز ابقا مشرف على [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

شكرااااااااااااا

karmen 03-05-2010 04:07 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_yasser190 (المشاركة 131853)
أنا أحمد وعايز ابقا مشرف على [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

شكرااااااااااااا

منتظرين يا أحمد نشوف منك أي نشاط بسيط
وإن شاء الله يتم
منور الماجيك

karmen 03-05-2010 04:08 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة براءة (المشاركة 131580)
انا علي قسم الون لاين ولو تعمل قسم لكونكر يابقي احلي هتلاقي برامج ومواضيع لكونكرولو حضرتك مش هينفع تعمل قسم اعملني علي قسم الصور او الاغاني انشاء الله بس اعمل القسم وانا مشرف انشاء الله ويارب تعملني

إن شاء الله يا براءه
ومنتظرين النشاط والتفاعل حتى يتم بناءا عليه التعيين
منوره الماجيك كله


الساعة الآن 12:41 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir