منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   أعترف إني........................... (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13372)

الفرعون العاشق 12-09-2009 08:50 AM

اعترف اننى اخطأت فى حق نفسى وليس فى حق الاخرين

ELMAGIC MHE 12-09-2009 09:08 AM

اعترف اني منذ ان اشتركت علي هذا المنتدي وانا ربطتني علاقه وثيقه مع اشخاص لم اكن اعرفهم

bosbos love 12-09-2009 09:10 AM

اعترف ان قلبى طيب اوى
وهحاول اغير من كدا
لانو تعبنى اوى

صاحب القلب الميت 12-11-2009 07:10 AM

اعترف انى مجنووووووووون
وافعل اى شئ عاوزو

night_fox 12-12-2009 01:57 PM

حلو اوى موضوع الاعترافات ده
ههههههههههههههههههههههههه
اعترف ان مانولى اخف دم شوفته

الفرعون العاشق 12-13-2009 02:57 AM

اعترف انى رايق اوى النهارده
ههههههههههه

karmen 12-13-2009 10:41 PM

أعترف اني لسه بحبه

الفرعون العاشق 12-13-2009 11:49 PM

هههههههه
اعترف انى كوماندا مهم

manolly 12-14-2009 09:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة night_fox (المشاركة 106684)
حلو اوى موضوع الاعترافات ده

ههههههههههههههههههههههههه

اعترف ان مانولى اخف دم شوفته

هههههههههههههههههههههههه
انا عارفة طبعا طبعا:">:">:">:">:">:">:">:">:">
هههههههههههههههههه
لا اكيد بهزر :)):)):))
ميرسي ليك يا سعيد
وعاوزين اعترافات تانى بقى>:/

الفرعون العاشق 12-20-2009 07:34 PM

اعترف انى لم انساااااه مهما طال العمر

دبدوباية 12-23-2009 03:05 PM

اعترف ان الحب ضعف
ان الصداقة بقت عملة نادرة جدا
ان العاقل من يتعلم من أخطاؤه والحكيم من يتعم من أخطاء الآخرين
ان الضربة اللى متموتنيش تقوينى


karmen 01-10-2010 02:57 AM

أعترف إني بقيت فاشله ومبحبش المذاكره

admin 01-10-2010 09:59 AM

اعتراف انا اتعملت الدرس


محدش بتعلم ببلاش

amira abdo 01-24-2010 10:17 AM

اعترف اني محتاجة اخلي بالي واحذر ف التعامل مع الناس بعد كده

lost love 01-26-2010 04:19 AM

اعترف ان حتى الاصدقاء اللى بنكون
فاهمين انهم بجد وبنديهم كل الاخلاص
والحب بردو بيخونوا

yousef eldeep 01-31-2010 10:30 AM

اعترف ان لدموع قبل ان تنزل من الوجة
يجب ان نحرقها ونعيش مع الدنيا ونتعايش معها ايض

دبدوباية 02-28-2010 01:03 PM

أعترف أن ليس كل من يضحك سعيد
فقد يكون قلبه ملئ بالجروح

ايلول 03-05-2010 03:57 AM

اعترف انى حبيت المنتدى ده بجد
وحبيت كل الموجودين فيه

admin 03-05-2010 06:20 AM

اعترف انى فى حيره من امرى

دبدوباية 03-05-2010 07:46 AM

أعترف انى بقيت مش فاهمة حد خالص من اللى حواليا
وأعترف أيضا انى مبسوطة قوى قوى قوى قوى

amira abdo 03-05-2010 07:55 AM

اعترف اني حيرانه ومش عارفه اخد قرار واتصرف ازاي

youssf_star2008 03-12-2010 11:09 PM

اعترف ان خطى مش حلو

karmen 03-13-2010 01:02 AM

إزاي يعني
خطك حلو جداً أهو
بس متنكرش إن خطي أحلى
هههههههههههههههه

ايلول 03-13-2010 02:10 AM

وانا اعترف ان المنتدى هيوحشنى فى فتره غيابى

karmen 03-13-2010 06:08 AM

هتغيبي عننا ليه بس يا أيلول
هتوحشينا جداً والله
أعترف إني متحمسه جداً لموضوعك يا مانوللي
آه والله
ههههههههههههههههههه
يااااااااااااااااااارب

manolly 03-13-2010 06:25 AM

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههه
وانا متحمسة اكتر منك والله
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
اعترف انى حيرااااااااااااااااانة

admin 03-13-2010 06:41 AM

وانا مبوسط علشان عودخ الروح للمنتدى


وعندى فضول انى اعرف موضع كارمن ومانوالى

manolly 03-13-2010 07:17 AM

كله بأواااااااااااااااااااااا اااااااااانه يا ادمن

karmen 03-13-2010 07:24 AM

آه صح كله بأوانه
أعترف إن عندي معلومااااااااات جديده بخصوص موضوعك يا ميمو
بس إوعي تتصلي تسأليني إيه المعلومات عشان مش هرد عليكي
بكره على رواقه كده لما نشوف بعض هقولك

manolly 03-13-2010 07:25 AM

ههههههههههههههههههههههه
طيب مش عالقنوات الفضائية كدة
خليها بينا وبين بعض
مش هسيبك


اعترف انك رخمة ومستفزة يا سارة والله

lost love 03-13-2010 07:26 AM

اعترف انى مش فاهمه اى حاااااااااااااجه

manolly 03-13-2010 07:45 AM

اعترف انى حاسة باحراج فظيييييييييييييييييييييع

karmen 03-13-2010 07:59 AM

اعترف إني أكيد مش هسيحلك يا مانوللي متخافيش
وأعترف بردو إن مفيهاش إحراج ولا حاجه هو ميعرفش حاجه

manolly 03-13-2010 08:00 AM

~x(~x(~x(~x(~x(~x(

admin 03-13-2010 08:11 AM

الكلام ليكى ياجاره



اعتراف انى فرحات

manolly 03-13-2010 08:29 AM

ربنا يفرحك دايما ياااااااااااارب

karmen 03-13-2010 11:01 AM

أعترف إني مبسوطه إني رجعت للماجيك تاني والماجيك رجع لنشاطه تاني

karmen 03-13-2010 11:03 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 133658)


اعتراف انى فرحات

فرحات إزاي يعني
مش المفروض إنك أسامه
إنت كنت بتكدب علينا واللا إيه
طب كنت إعترف من بدري
إنت لسه فاكر

الفرعون العاشق 03-13-2010 09:20 PM

اعترف انى مدايق جدا من حاجات كتير

youssf_star2008 03-20-2010 06:48 AM

أعترف إنى مجنون


الساعة الآن 11:44 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir