منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   برامج الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=38)
-   -   تحميل برنامج CoreCodec.CorePlayer.v1.2 (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=8427)

سمسم 3 09-21-2009 08:36 AM

مشكوررررررررررررررررررر

admin 09-21-2009 09:34 PM

العفو يغالى

hassan_elbanna 09-21-2009 10:04 PM

شكرا

أم البنآت 09-22-2009 10:57 AM

ألف شكر لك
وبارك الله فيك

بن حلفان 09-27-2009 10:37 PM

.........................................الف شكر لك ...........................................

jookrr 09-30-2009 02:27 AM

مشككككككككككككككككككككككك كككور

classic ph 10-05-2009 10:36 PM

مشكوووووووووووووور

hatem5009 10-07-2009 06:37 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 29672)
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

برنامج خطير وهو


CoreCodec.CorePlayer.v1.2

من


N81 الى فوق




و البرنامج لا يحتاج شهادة


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



و هذي بعض الصور للبرنامج:


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


القائمة بالصيغ المدعومة

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



أولا : الفيديوهات




FLV , H.264 (AVC), ِِِِAVI , MKV, MPEG-1, MPEG-4 part 2 (ASP), DivX, XviD, WMV*, Theora*, Dirac*, MJPEG, MSVIDEO1



ولاحظ ايضا صيغة MOV الخاصة بQuick Time وهى صيغة حصرية على البرنامج



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


ثانيا :

الصوتيات





MP3, MP2, AAC, MKA, WMA, Midi*, WAV, OGG, Speex, WAVPACK, TTA, FLAC, MPC, AMR, ADPCM, ALaw, MuLaw, G.729



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



ثالثا :



الصور



JPEG (420, 422, 440, EXIF Headers)*, BMP, GIF, PNG, TIFF, MJPEG




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

يبيببببببببببببببب

admin 10-07-2009 02:09 PM

نورتالمنتدى يغالى


ونتمنى ان ينال اغجابك

blackangel_911 10-13-2009 02:13 PM

shfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

غبار السنين 10-14-2009 08:56 AM

الله يعطيك العافية

admin 10-15-2009 11:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غبار السنين (المشاركة 87043)
الله يعطيك العافية


ويغطيك مثلها

hafez74 10-29-2009 12:41 AM

شكرا
 
Thank youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiii
Gratsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiii

admin 10-31-2009 02:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hafez74 (المشاركة 91526)
Thank youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiii
Gratsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiii



نورت حبيبى

yaris12 11-13-2009 10:31 PM

شكرا
 
شكرا شكرا

admin 11-14-2009 02:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yaris12 (المشاركة 94878)
شكرا شكرا

عفو عفو

marooo_n70 11-17-2009 07:58 AM

الف شكر
 
شكرا خالص

admin 11-19-2009 06:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة marooo_n70 (المشاركة 95739)
شكرا خالص


تحياتى


تحيات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

فكري 11-20-2009 12:54 AM

مشكوووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو وووووورررررررررررر

admin 11-20-2009 01:29 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فكري (المشاركة 96321)
مشكوووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو وووووورررررررررررر



نورت يغالى

omerdinho 11-30-2009 07:56 AM

مشكوووووووووووووووور

admin 11-30-2009 08:32 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omerdinho (المشاركة 100444)
مشكوووووووووووووووور

تسلم على الرد

shafqat 12-06-2009 12:17 AM

شكرا جزيلا .. بس أين الرابط؟

Silver 12-06-2009 12:24 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shafqat (المشاركة 103233)
شكرا جزيلا .. بس أين الرابط؟

الرابط فى المرفقات أخى الكريم

madmax201020 12-10-2009 12:30 PM

thankssssssssssssss

admin 12-10-2009 01:45 PM

نورت حبيبى

trefa 12-20-2009 05:21 AM

مشكوووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو وووووور

smsm_2009 12-21-2009 02:15 AM

بجد مشكور جدا بس يا رب يبقي شغال لاني دورت عليه كتير جدا وانا نفسي في الاصدار الاخير بتاعه والف شكر ليك يا باشا

admin 12-23-2009 05:38 AM

مشكور ليك على الرد والمرور

:x:x:x
واتمنى ان تنال الاعجاب
:-h:-h:-h

تحيات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ددموع الندم 12-24-2009 10:27 PM

مشكور

محارب الحزن 12-25-2009 11:04 AM

الف الف شكر لك ياغالي

admin 12-25-2009 04:26 PM

نورت حبيى

pecheur 01-02-2010 04:07 AM

شاكر لك \:d/

admin 01-02-2010 07:17 AM

العفو حبيبى

دبدوباية 01-02-2010 08:14 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 01-03-2010 05:27 AM

مشكور [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

فرررحي ألم 01-09-2010 01:04 AM

ثاااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااان كس

moon125125 01-10-2010 05:42 AM

thanxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

admin 01-10-2010 09:56 AM

اتمنى ان ينال الاعجاب

RAFAT 01-11-2010 09:27 AM

شكرا رائع رائع


الساعة الآن 10:38 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir