منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   عبارة سمعتها واثرت فيك يا [you] !!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9478)

وعـد 01-07-2010 01:17 PM

أنت ..أنت , ولن تكن غيرك

vindiesel 01-08-2010 02:12 AM

If U Want To Be SomeOne......U Must Be Ur Self


دى جمله من ارائى الشخصيه


karmen 01-10-2010 03:49 AM

لا تأسفن على غدر الزمان
لطالما رقصت على جثث الاسود كلاب
لا تحسبن برقصها تعلو على اسيادها
تبقى الاسود اسود والكلاب كلابا
تبقى الاسود مخيفة فى اسرها
حتى ولو نبحت عليها كلاب

yousef eldeep 01-10-2010 08:58 AM

هي بسراحة مش جملة بسي هو موقف مزعلني اوي بسي انا عملتلة جملة وكل مافتكرها ازعل اكتر واكتر
حاول انت ان تمسك الشمس بيدك فهل تعرف ولكن لو عرفت ربما تكون جن وليس انسان عاقل

karmen 01-12-2010 05:46 AM

والله فعلا جمله منطقيه جدا يا يوسف
..................
زحام وأبواق سيارات مُزعجه
اللي يطول لُه رصيف...يبقى نِجا
لو كنت جنبي يا حبيبي
أنا
مش كنت أشوف إن الحياة مُبهِجه؟

ahmed.dodo 01-22-2010 01:31 PM

كلام كله جامد

yousef eldeep 01-31-2010 10:36 AM

هل الاسود تاكل البشر
نعم فهي تاكلها
فلماذا في هذا الزمن تغيرت الاحوال
الغزال هو الذي ياكل البشر

karmen 03-25-2010 08:26 AM

يامن يفكر في صمت ويتركني في البحر أرفع مرساتي وألقيها
كفاك تلعب دور العاشقين معي وتنتقي كلمات لست تعنيها

admin 03-25-2010 08:30 AM

9 x الخير تصبح مليونير

karmen 03-26-2010 06:15 AM

مش بعيد الدنيا تجمع بيننا تاني
مش بعيد يضحكلنا بكره زماني


الساعة الآن 09:09 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir