منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   عبارة سمعتها واثرت فيك يا [you] !!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9478)

lost love 03-26-2010 06:21 AM

نافق تعيش وجامل الناس تنحب
وبيع الضمير تشوف كلن يجيلك
هذاهو دستور وقتنا وجيلنا الجديد!!!!!

نسمة ربيع هادئة 04-13-2010 08:31 AM

ويعجبنى خضوعى ليه

وأسامحمه وهو ظالمنى

ايلول 04-13-2010 09:26 AM

حسن الخلق يستر كثيراً من السيئات كما أن سوء الخلق يغطى كثيراً من الحسنات.

lost love 04-13-2010 09:31 AM

لاتفكر فالمفقود
حتى لاتخسر الموجود

احساس برئ 04-14-2010 07:11 AM

اللغه العربيه بحرا لاشطان له وامواجه هي كليماته

لاكن نحن لانعرف قيمتها

el asmar 04-22-2010 07:45 AM

البكاءعلى اللبن المسكوب
نقصان من العقل

عابده تائبه لله 04-24-2010 07:59 PM

فلما ضاقت واستحكمت حلقاتها فرجت و كنت أظنها لاتفرج

admin 04-24-2010 08:52 PM

عموما يالا مش فاقه ومش خسران
علشان اعرف ده دلوقتى انا الكسبان

بلابل 04-24-2010 10:08 PM

اذا غرتك قدرتك على ان تظلم الناس فتذكر قدرة الله عليك

karmen 04-25-2010 05:07 AM

♥قُل لصاحب الهم أن همه لن يدوم ، فكما تفنى السعاده هكذا تفنى الهموم ♥


الساعة الآن 07:43 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir