منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   §¦¦¤~ مسابقة فى المعلومات العامة ~¤¦¦§ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9648)

karmen 07-20-2009 12:25 AM

ابن الرومى
النص ده كان عندنا فى ثانوى

prince of alex 07-21-2009 05:36 AM

اجابة صحيحة (( كارمن ))

وخامس نقطة
*************************
-------------------------------------


*************************

السؤالـ :

من الذي يرى صديقه و عدوه بعين واحدة ؟

radwan 07-21-2009 11:56 PM

الأعور

prince of alex 07-22-2009 01:48 AM

اجابة صحيحة (( radwan))

واول نقطة
*************************
-------------------------------------


*************************

السؤالـ :

من القائل ؟؟؟
إذارأيت انياب الليث بارزةفلا تظنن أن الليث يبتسم ؟؟؟


radwan 07-22-2009 02:28 PM

المتنبى هو قائل هذا البيت

youssf_star2008 08-24-2009 04:57 AM

ايه هو مفيش اسئله تانيه.؟؟؟؟؟؟؟؟؟

karmen 08-24-2009 10:44 PM

ياريت يا أحمد تتابع الموضوع ده

prince of alex 08-25-2009 02:16 PM

كارمن اتمنى انك تتابعيه انتي عشان انا مشغووووووووووول اوي الايام ديه

karmen 08-30-2009 12:22 PM

أوكى يا أحمد
ربنا يعينك
وأول ما ترجع بالسلامه ادينى صفاره أوسعلك السكه علطول

karmen 08-30-2009 11:41 PM

صح يا رضوان
2 نقطه


كيف يتنفس الضفدع تحت الماء؟؟؟


الساعة الآن 09:23 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir