منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   §¦¦¤~ مسابقة فى المعلومات العامة ~¤¦¦§ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9648)

karmen 09-15-2009 05:28 PM

هما اتنين فعلا يا علي
الأخوان رايت
وأعتقد ان انت كده يا علي الفائز في مسابقة المعلومات العامه
انت فين يا برنس أليكس

prince of alex 09-16-2009 05:12 AM

موجود يا كارمن بس مشغوووول اووووي اصلي في اجازة

واو مكنتش عتعب حضراتكم اتمنى انك تعملي موضوع بفس الشكل الي كنت بعمله

وتباركي للواد اصله مزنبهوش حاجة

karmen 09-16-2009 05:32 AM

هههههههههههههههههه
آه طبعا لازم نباركله ده تفوق بإكتساح وجداره
أعتقد اصلا انه خدها بالتزكيه لأن مكنش فيه حد غيره
اوكى يا احمد
ترجع بالسلامه

البرنس الوحدانى 09-16-2009 10:24 AM

تباركى للواد؟؟؟
أظن ان انت أصغر منى وانا بعاملك زى أخويا وانا مسمحش لأخويا انه يقوللى كدة
وبعدين أنا دخلت المسابقة دى مش عشان أفوز ولا عشان اى اى حاجة تانية

أنا دخلت وشاركت عشان أنشط المنتدى شوية ونخلى فى تفاعل
ع العموم شكرا لكلامكم

وأتمنى لكم التوفيق

تحياتى



prince of alex 09-17-2009 04:15 AM

يا عمي البرنس ليهـ الحساسية ديه

بس يا عم والله انا كنت بقولها بحسن نيه على سبيل الهزار

وبعدين خلاص يا عمي حقق عليا واعتبر الكلام الي زعلك ولا كانه اتقال

karmen 09-17-2009 04:55 AM

يا لهووووووووووووووووووووووو وووووووووى
انتوا فيه ايه
مبتصدقوا
يا جماعه تقبلووووووووووووووووووووو ا الهزااااااااااااااااااااا اااااار
عشان الدنيا تبقى ايزي
خليك ريلاكس
ههههههههههههههه

البرنس الوحدانى 09-20-2009 11:07 AM

انا ال آسف انى اتكلمت بعصبية شوية
وع كلنا اخوات

تقبل مرورى

prince of alex 09-21-2009 02:20 AM

كبلمك مقبووووووووووول يا برنس

فينك يا كارمن ولا وهقتي

على العموم كلها اسبوع وارجع 25/24 ساعة في المنتدى

karmen 09-29-2009 03:33 AM

أوكى يا احمد على ما ترجع
هبارك لعلي وهنكمل

karmen 09-29-2009 03:39 AM

ياللا نبدأ جوله جديده وموسم جديد
ونقول
من القائل
ما كانتِ الحسناءُ ترفعُ سترها
لو أن في هذي الجموع رجالاً؟؟


الساعة الآن 09:40 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir